Uciekli na drugą stronę wyspy. Zobaczyli jak wygląda "on". Był cały czarny, miał zakrytą twarz ale jego czerwone świecące oczy było widać. Miał w dłoni coś jak taka mała broszka. Widać było, że ją bardzo chronił. Trochę było widać że ma kształt jakiejś czaszki na której krople krwi się rozlewają. I jeszcze wokół niego zawsze było źle. Przykład: Kiedy go usłyszeli to co powiedział, poczuli się jakby ktoś cię kopnął.
(A): KTO MNIE KOPNĄŁ!?!?
(K): E, nikt. :( To tamten gościu.
(A): Ja mu zaraz pokażę!!!!!!!! Upsik to "gość tajemniczy"?
(M): Ta. Niech w końcu przestanie wrzeszczeć! Może to jest nieprzyjemne!?
(A): To niemożliwe... Wytrzyma się.
Po kilku godzinach przestał była noc nasi bohaterowie poszli spać bo to nawet nie wiecie jakie to męczące.Sen Ani:
Cha cha cha! Nigdy a nigdy nie będziecie mi przeszkadzać! Już nigdy! Zaczął we mnie żucać nożami. Bałam się. Wiedziałam że to koniec. Ze nie wygram. Walczyłam ostro! Robiłam uniki. Kopnełam go kilka razy. Resztkami sił doszłam do niego i.....
Obudziłam się.Sen Kamili: Byłam w jakimś miejscu, ściany były całe białe. Nagle jakiś gość podszedł do mnie znikąd. Zachowałam zimną krew. Nie dałam się. Mówił mi rze nikt już mi nie pomoże...
Obudziłam się i zobaczyłam ze Ania Tez nie śpi.Sen Mateusza: Walczyłem z wieloma czymś niewiem czym. Ledwo wszystkich pokonałem. Dałem rade! Lecz tak mi się tylko wydawało. Podszedł do mnie ktoś i powiedzial: poddaj się. Nie wygrasz tego...
(A): Mateusz! Też się obudziłeś? My z Anią mieliśmy koszmar...
(M): Wy też?! Mi on się przyśnił!
(A i K): Tobie też?! O nie...EMOCJE! CZY PRZEŻYJĄ KOLEJNE STARCIE! (NIE W ŚNIE)
Elo Elo!
Podobało się? Mi tak XDDDDDDD
Papapa :3
CZYTASZ
~ Legenda Wyspy ~
FantasyTo pewna historia. O Trzech Przyjaciołach którzy wylądowali na Wyspie Śmierci. Ta wyspa, też po nazwie, Ma w sobie tajemnicę, którą mają rozwiązać. Lecz nie wiedzą że. . . (PS. To Jest Wymyślone, Nie z Np.Książki, Filmów!)