の3の

271 31 13
                                    

Yine bir sabah ve yine bir ben.
Sabahları kalkınca ne yaparsın sorusuna eğer saat erkense alarmı kapatıp tekrar yatarım diyen kutsal kişi.
Kim Yerim.
Lise öğrencisiyim.En sevdiğim unniem Seulgi unnie.En sevdiğim oppam Jimin oppa.İdolüm ama nasıl oluyorsa o kadar da popüler değilim.Hobilerim alışveriş falan fobilerim ruh halime göre değişir ve unutmadan evimde bir yakışıklıyla kalıyorum.
Neyse en başa dönelim.
Sabahın köründe kalkmış olmanın verdiği sinirle kendimi çalar saatin üzerine attım.Uykumun en güzel yerinde her seferinde içine ediyor bu pislik şey.Değişen bişey yoktu alarm iki saniye sonra tekrar susuyor ve ben kendimi yatağa atıyorum falan.Dedim ya sıradan bir gün diye.
Yada öyle değil ben yanlış biliyorum.

"Yeri kalk bize kahvaltı hazırla!"

"Yok ya ben burada eşek başımıyım?"

"Öyle bişey demedim zaten."

Jungkook'un bağırmalarına göz devirerek aşağı indim.

"Her seferinde kahvaltıyı ben hazırlıyorum!"

"Ben mi hazırlamalıyım Yeri?"

"Evet."

"Yok ya!!"

"En azından birlikte hazırlamalıyız.Sonuçta aynı evde kalıyoruz hatta sen benim evimde kalıyorsun ve bedava.Cidden sinir bozucu..."

"Beni kandırdıklarına sayalım."

"Kes sesini ben saçımı yıkayacağım.Sende kendine kahvaltı hazırla yada hazırlama keyfin bilir."

Son zamanlarda göz devirmek adetim olmuştu.Telefonumu koltuğun üstüne fırlatıp banyoya geçtim.Salak olduğumu düşünebilirsiniz belki ama ben de böyleyim.Jungkook'un bağırmasıyla koşarak içeri girdim.Telefonumu havaya doğrultmuş beni tehdit ediyordu.

"Yine mi sendin o mesajları atan."

"Ahah demek inandın başkası olduğuma komiksin cidden."

"Gülme."
"Seni gördükçe zaten cinlerim tepeme çıkıyo."

"Oyş bu sefer Lisa zannetmişsin galiba beni."

"Zannettim tabi saçların ucu renkli falan diyince"

"Anlamıyorum şu kızda ne buluyosun?Bir sürü güzel kız vardı aslında."

"Sen ne anlarsın be."

"Sen hiç anlamıyorsun bence!"
"O kadar güzel kız varken Lisa da neymiş?"

"Kim güzel yalvarıyorum söyle."

Alaycı bir şekilde söylediği için üzerine atlamamak için kendimi zor tuttum.
"Yuju gayet güzeldi."

"Domuza benziyor."

"Tzuyu?"

"Çok esmer"

"Soojung?"

"10 yıldır lise bitirmeye çalışıyor."

"Nayeon?"

"Tipim değil."

"Başlarım şimdi yeter be!"

"Susta bana ayarla şu kızı"

"Hmm ayarlıyımde evden çıkmasın de mi?"
"Sülük gibi yapışıyo."

"Öyle görmek istediğin için şu kıza laf vurmayı kes!"
"Ve bana ayarla lütfen!Siz arkadaşsınız hem!"

"Aynı sınıfta olmamız arkadaş olduğumuz anlamına gelmez."
Son cümle mi söyleyip koşarak yukarı çıktım.Kendimi tekrar yatağa atıp geçmişi düşünmeye başladım.

Anlamışsınızdır Jungkook benim abim falan değil.Onun hikayesi biraz farklı.

Annesi ve babasının evliliğinden meydana gelmiş ama kendi babası annesini ve onu terketmiş.Annesi de o çok küçükken başka bir adamla evlenmiş.Adamın hiç çocuğu olmadığı için onu kendi oğlu gibi sevmiş.

Kısa bir süre sonra annesi ölmüş o da üvey babasıyla kalmış.Adam küçüklüğünden beri onunla birlikte.Fakat evde bir kadına ihtiyaç olur illa ki.O kadın da benim teyzem işte.Kendisi benim teyzemle evli.Bizde Jungkookla bu sayede tanıştık.

Ben ayrı eve çıkmak istediğimde ailem yalnız kalmamam için onunla kalmamı istedi bende mecburen kabul ettim.

Bir süre sonra arkadaşlarıyla tanıştırdı beni 2 kişi ama olsun.Seulgi ve Jimin.Onlarda ünlü.Aslında en başta o kadar popi olmadığımı söylemiştim yalanmış.

Seulgi ve Jimin sevgililer genelde fan meetinglerine hep beraber gideriz bazende ikili ikili.

Kendi geçmişimi düşünürken Jungkook'un sesiyle yataktan fırladım.
"Yine ne var?"

"Dışarı çıkıyorum."

"Bi problem mi var?"

"Bilmiyorum Jimin aradı.Onunla buluşacağım."

"Tamam defol!"

"Terbiyesiz velet."

Jungkook kapıyı kapattığında kendimi tekrar yatağa attım fakat ne oldu tekrar kapı çaldı.

"Yine neyini unuttun aptal?"
"Sanırım yatağımla aramdaki ilişkiyi kıskanıyorlar."

Kapıyı açtım.Keşke onu ağlarken görmeseydim,sarıldım ve eve aldım.

"Ağlama Seulgi unnie ben yanındayım."

~~~~~~
Oy verin lütfennn😊
Yorumda olur aslında😆
O sizin kararınız💐

Giddy Girl // Kim YerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin