Düşündüğünüzün aksine Seulgi Jimin'in söylediğiyle sevinçten üstüne falan atlamamıştı.
Üçümüz birlikte eve dönüyorduk ama hiç kimseden çıt çıkmıyordu.Eğer böyle devam ederlerse ilişkilerinin sağlam olmayacağını düşünmeye başladım.Zaten Jimin gelip ona'seni seviyorum'dediyse Seulgi'ye yaptığı hatanın farkındadır.
Ama ya araları çok kötü olursa.Bunları düşünmemeye çalışarak en önden eve girdim.
"Jungkook!Neredesin?""Yatak hazırlıyorum gel yukarıya"
Yukarıya çıktım ve sessizce konuşmaya başladık.
"Jimin sana ne dedi?"
"Seulgi'ye eskisi kad-"
"Kes tamam"
"Eğer soruyorsan dinlemek zorundasın"
"Mutlu sonla bitmeyen hikayeleri sevmem Kook!"
"Peki senin hikayen mutlu sonla bitecek mi?"
"Anı yaşıyoruz Yeri.Bir saat sonranın bize neler getireceğini bilemezsin yada bir dakikanın.Belki deprem olacak ve hepimiz öleceğiz.""Ayrıca o hikayeler mutlu sonla bitmez.Sadece çocuklar korkmasın diye uydurulmuş sonlardır."
"Sen prensinin sayende zehirli elmadan kurtulan prenses gördün mü hiç?""Ne konuşuyorsunuz burada?"
"Gel Seulgi unnie.Yatak hazırlıyoruz."
"Kim için?"
"Senin için ve Jimin için"
"Jimin'e izin verdiğimi sanmıyorum Jungkook!"
"Hadi ama uzatmada araları düzelsin"
"Jimin buradaysa ben gideyim"
"Hem size de zorluk olmasın,tek yatak var zaten."Seulgi'nin konuşması Jimin'in gelip arkasından sarılmasıyla bölünmüştü.
"Hiçbir yere gitmeyeceksin."Seulgi tepkisiz bir ifadeyle konuşmaya başlamıştı.Ağlamaması için yalvarıyordum.
"Olmaz Jimin.Bir süre uzak kalsak daha iyi olacak sanırım."
"Uzak kalalım diyince gerçekten uzaklaşıyorsun Seulgi."
"Ben buna izin vermek istemiyorum."Son çarşafı yere sererken Jungkook'a kaş göz işaretleriyle benim odama gelmesini söyledim.
"Yataklar serildi."
"Jimin sen yerde yatarsın.""Tamam."
Hemen odadan çıkıp kendi odama girdim arkadan da Jungkook girdi ve kendini yatağımın üstüne attı.
"Çok yorgun görünüyorsun?"
"Evet,Jimin'in anlattıklarını dinlemek yorucuydu."
"Sanırım bugün senin yatağında uyuyacağım."Söylediği şeyle beynimde ampullerimin yanması bir oldu.
Elini başına götürdü ve şakaklarını ovmaya başladı sonra bir anda elini sinirle yatağa vurdu.""Bugün günlerden ne Yeri?"
"Cumartesi."
"Merak etme yarın okul yok rahatça uyuyabilirsin.""Saçmalama okula gidelim bir an önce."
"Verilecek ödevin mi var?"
"Hayır.Sadece Lisa'yı özledim."
Ağlamamak için kendimi zor tuttum.
"Onda ne buluyorsun anlamıyorum?""Off yine mi aynı konuşma!"
"Başım ağrıyor zaten gel sende yat"Yana kayıp yatağa gelmem için vurduğunda çoktan uykuya dalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Giddy Girl // Kim Yerim
FanfictionKanatlarımı boş yere çırptığıma şahit olacaksınız.