Onu ağlarken görmek beni çok üzmüştü.Aramızda sadece bir yaş olmasına rağmen ona anne gözüyle baktım hep.
Olgundu bi kere.Nerede nasıl davranacağını hep bilir ve ağlamaz.Ama neden bu sefer böyle olmuştu?Onu ağlatanı bulursam öldüreceğin.
"Seni ağlatanı bulursam öldüreceğim unnie ağlama.""Öldürme Yeri-aah!"
"Bak sakince anlat bana tamam mı?"
"Anlatacak bişey yok!"
"Ama böyle yaparsan sorunlarını halledebileceğini sanmıyorum."
"Jimin neden ağladığını biliyor mu?"dediğimde daha çok ağlamaya başladı.Ne yani Seulgi'yi ağlatan Jimin miydi?
"Unnie!Bir şey soracağım."
"Jimin yüzünden mi ağlıyorsun?""Bilmiyorum."
"Bilmiyor olamazsın ama!"
"Şimdi sakince anlat."
"Ben seni dinlerim."
Olanları çok merak ediyordum ama şuan çenemi tutsam daha iyi olacaktı sanırım."Jimin bana uzak bakıyor sanki."
"Ahh saçmalama unnie.Onun seni çok sevdiğini herkes biliyor."
"Keşke Jungkook'da bana öyle baksa.""Öyle bakacaksa bakmasın hiç."
"Aramızda bir soğukluk var ama anlamıyorum.""Konserlerde ve fan meetinglerinde hep yanında ama."
"Sadece orada olması yeterli değil."
"Sonuçta bizi seven insanları mutlu etmemiz gerek.Belki de zorla yapıyor bunu bilemezsin.""Böyle düşünme unnie o sana cidden çok güzel bakıyor."
"Jongin'in Kyungsoo'ya baktığı gibi aynı."
"Telefonumda en çok yer kaplayan iki klasör var biri Seulmin biri de Kaisoo."
"Jungkookla benim bile yok!""Ama insanlar sizi kardeş biliyor sonuçta bakışlarınızı başka yorumlayamazlar zaten."
"Sana telefonumdaki fotoğrafları göstermemi ister misin?"
"Olur."
Gülümseyerek söylediğinde kendine azda olsa geldiğini anladım ve gülümseyerek ayağa kalktım.
"Bekle telefonumu getireceğim."
"Tamam."
Telefonumu alıp koşarak aşağı indim şifremi girip Seulmin klasörümü açtım.
"Anladın de mi?"
"Korkacak bir şey yok."
"O seni seviyor ve hep sevecek.""Benden başkasına öyle gülmez değil mi?"
Tekrar gözleri dolmaya başlamıştı.Jungkook'u aramamak için kendimi zor tutuyordum."Gülmez değil de gülemez bence."
"İçinden gelmez unnie gelemez."
"Bir daha ağlama.Beni de üzüyorsun.""Sen bu fotoğrafları nereden buldun?"
Söylediği şeye önce gülümseyip sonra cevap verdim.
"Ben bulurum."Birden kahkaha atmaya başlamıştı.O gülünce bende gülmeye başladım.Unutmayın gülmekte bulaşıcıdır.Kahkahalarımızın sesi yavaş yavaş kıkırtıya dönüyordu.En sonunda telefon çaldı arayan Jungkook'du.
"Jungkook arıyor unnie."
"Aç bakalım ne diyecek?"
"Efendim Jungkook.Evet evdeyim.Evet o da yanımda.Sen yalnız mısın?Anladım.Tamam bir dakika bekle."
"Jimin yanındaymış.Seulgi istemezse söyle getirmeyeyim diyor."
"Getirmesin."
"Bak emin misin?"
"Evet."
"Getirme Jungkook.Saat geç oldu zaten Seulgi unniede kalkar birazdan boş yere gelmesin.Tamam görüşürüz."
Seulgi suratıma boş ifadeyle bakarken konuşmaya başladım.
"Saçmalama tabi ki bu gece burada kalacaksın seni bırakmam asla.""Olmaz Yeri.Hem Jungkook'a da kalkacağımı söyledin ayıp olur."
"Ona neymiş!Ev benim,unnie benim hiçbir şey diyemez."
"Diğer yatağı olan oda da yatarsın,hem çift kişilik,rahat rahat uyu."
Konuşmamız bu seferde kapıdan gelen tıkırtı sesleriyle bölünmüştü."Jiminie bu gece burada kalırsın.Yatak çift kişilik zaten,rahat rahat uyu."
"Hmm tamam Yeri ikimizide kessin sonra."
"Ben onunla konuşurum."
"Ne konuşacakmışsın benimle?"
Seulgi'yi kolundan tutup kapıya doğru sürüklerken Jungkook'a sordum.
Aslında Jimin ile göz göze gelmelerini istemezdim ama şimdi olmazsa iki gün sonra olacaktı.Umarım Seulgi'nin gözleri dolmamıştır."Jimin bugün bizde kalsın mı diyecektim?"
"Seulgi unnie kalacak."
"Biz sahile gidiyoruz şimdi."
"Jimin'e dönünce karar veririm."Seulgi bile şaşkınlıkla bana bakıyordu.
Ya kalsın demediğim için üzülmüştür ya da bakarız dediğim için şaşırmıştır.Jimin ise yaptığı aptallığın farkına varan çocuklar gibi gözlerini Seulgi'nin üzerinden ayırmamıştı.
Kendimizi sahile atıp on beş dakika boyunca el ele yürüdükten sonra arkamızdan sessizce gelen Jimin'i sonradan farketmiştik.Seulgi unnie dayanamayıp sordu.
"Evet Jimin bir şey mi söyleyeceksin?"
"Tek bir şey söyleyeceğim Seulgi."
"Seni seviyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Giddy Girl // Kim Yerim
FanfictionKanatlarımı boş yere çırptığıma şahit olacaksınız.