Carly'nin gözünden
Ne Ryan az önce ne demişti sırf Alicia'dan nefret ettiğim için ona söyleyecektim tabi kide. "Ryan az önce ne dedin." diyip telefonumdan ses kaydını açtım. "Ryan ne dedin?" "Justin Alicia'yı kullanacak olan bu Carly.""peki sadece sormuştum." bunu ona şimdi atmayacaktım. Her şeyin bir zamanı var.
Alicia'nın gözünden
Hazırdım. Justin'i gelmesini bekliyordum.Tanrım ben şimdi Justin'e mi aşık olmuştum. "Anne ben Cameron,Shawn,Nash'le ayrı eve çıkabilir miyim?" "Nereden çıktı bu." "Aklıma geldi işte." "Bakarız" "Bu tamam demek mi oluyor?" "Bakarız demek oluyor. Neyse uğraştırma beni." "Tamam"
Justin'in gözünden
Alicia'yı seviyor muyum? Hayır. Ben ona aşığım. Alicia benim hayatımda büyük yer mi kaplıyor. Hayır. Alicia benim hayatım. Evet iddiaya girdik fakat ben Alicia'ya aşıktım. Ben bunları onlara söylesem benle bir daha konuşmazlar o yüzden iddiayı kazandıktan sonra söyleyeceğim.
Alicia'nın gözünden
Laura'dan izini kapmıştım. Cameronlarla aynı evde yaşayacaktım harika. Dedem'den kalan bir sürü miras vardı Virginia'da evimiz vardı. Louisiana'da da bir evimiz vardı onun dışında aile şirketlerimiz vardı fakat Laura bana herşeye para harcamamam gerektiğinide anlatmıştı o yüzden savurgan bir yapım yoktu.
***************************************************
Kapı çalmıştı "Alicia kapıya bakar mısın?" "Tabii hep Alicia hep Alicia uşağınız var dimi burada." "Merhaba gelin içeriye geçin ayakkabılarınızı çıkarmanıza gerek yok." hep birlikte yemeklerimizi yedik "Alicia sen Justin'e odanı göster hadi." "Peki anne." Merdivenleri çıktık "Burası gel" "Odan güzelmiş." "Teşekkürler." "Naber" "İyi" "Okulda pek konuşmuyoruz." "Değiştiğini söylüyorlar." "Evet." "Başına saksı mı düştü." "Yapmacık olmaktan sıkıldım eminimki herkes gerçek beni daha çok sever." "Anlıyorum.Dur ben sana numaramı veriyim" "Olur." "+1************" "Tamm arada rahatsız ederim." "Olabilir.é telefonuma bildirim sesi geldi bakalım kimdenmiş? 'PONÇİK Galp Galp Galp ' grubumuzdan sevdim
Kamuran: Alicia anan ne dedi ayrı ev için
yunikorn sidiği (ALİCİA = UNİCORN SİDİĞİ): Çünkü ben ablanız Queen halletti tamam dedi. Shawn ve Nash sizinkiler ne dedi?
Shawnie: Benimki tamam
Mavişşş (Nash) : Benimkide tamam
yunikorn sidiği : Oleyyyyyyyyy yaşasın!!!!
Grubu kapattım ve Bilinmeyene girdim
Alicia: Bilinmeyen bilirsin ben açık sözlü biriryim ve sana aşık oluyorum gerçekten.
bekledim bekledim ve hala mesaj yazmadı bilinmeyen hani Justin'di galiba yanıldım neyse "Alicia kime aşıksın." "Bunu sana söyleyemem." "Neden." "Hiçkimseye söylemem." "Sana nasıl güvenebilirim." "Bak 2 yıldır annenin gerçek annen olmadığını biliyorum ve hiçkimsenin haberi yok arkadaşlarının dışında. Güvenilmeyen biri olsaydım sencede ilk öğrendiğim zaman söylemezmiydim ha?" Haklıydı galiba söylemeliydim en fazla ne kaybedebilirim ki."Bilinmeyende bir çocuk bana mesaj atıyor ve bende ona aşık oldum." "Alicia ya o çocuk dünyanın en çirkin insanıysa." "Aşk insanın dış görünüşüne göre değişmez Juzzy." "Haklısın o kişi benim." "Ne " "Bilinmeyen benim." "Yazışmaları göster. " "Telefonunu açtı ve mesajlara girdi koskocaman HAYATIMIN AŞKI diyordu acaba kimdi? "Bak Alicia sensin." Tüm yazışmalarımızı okudum. "Şimdi benimle çıkar mısın? " "Sana bir şans veriyorum Bieber o şansı iyi değerlendir." "Tanrım seni öpebilirim." "Ne duruyorsun öpsene." direk dudaklarıma yapıştı tanrım çok güzel öpüşüyordu ilk öpücüğümü ona vermiştim.
Sınavım vardı kopya bile çekmedim hoca bana kopya çekiyosun dedi üstelik kopya çeken Defneydi . Yumurcakta Arthur vardı ya bir ara karı onba benziyo Arthur tipli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Belong With Me //JB
FanfictionBu kitabın Cara Delivinge ve Justin Bieber ikilisine ait olduğunu düşünenler hemen siktirsin gitsin bu bir Jarbara fanfiction'dır.