"Justin." dedim ona dönerek "hı" " Öküz 'hı' değil efendim denir." "O zaman efendim benim gelecekteki müstakbel karıcığım.Seni öpebilir miyim Al?" "Tabii ki ama gözlerini kapat." Gözlerini kapattı ve bana doğru yaklaştı bende ona yaklaştım ve alnına bir fiske attım. Anında gözleri açıldı "Ama sen niye vurdun ki!?" "Daha ilk günden bu kadar gevşek olursan ohoooooo" "Bunun bedelini senden evlenince çok pis çıkartıcam sabahtan akşama kadar bunla birlikte olacaksın." dedi yüzünü göstererek "cidden ben o kadar çirkin bir suratla olmam dedim." "O zaman beni yakışıklı bulan başka kızlara giderim." dedi göz kırparak, ben ise sadece göz devirmekle yetindim."Sen oylo sooon."dedim esneyerek. O ise kahkaha atıyordu. "Komik değil Justin." "Biliyorum." dedi gülerek." O zaman gülmeyi kes! " elini ağzına götürdü fermuar çeker gibi yaptı ve anahtarı uzağa attı. "Neyse hadi uyuyalım Çüktin." "Hey bir daha böyle seslenme." "Umrumda değil." İkimiz birlikte yorganın altına girdik ve Justin soyunmaya başladı. Tabii ki de hemen gözlerimi kapamadım ben bu güzelliklere kapatırmıyım gözlerimi."Beğendin mi manzarayı." "Hıhı yani hayır, belki, öfff evet beğendim." "Üstümü çıkarmadan uyuyamıyorum ve pantolonlada uyuyamıyorum diyip onuda çıkardı.Tamam onu çıkardığı zaman gözlerimi kapadım ne bekliyordunuz ki! O kadar da sapık değilim. Oda yorganın altına girdi ve beraber mışıl mışıl uyuduk.
Ablam Amerika' ya gitti ve ben gece 12'de yatıp gece 2'de kalktım ve sonera 5'te uyuyup 7'de uyandım acıyın bana. ablam şuan Kanada'nın üzerinde uçuyor 2 saat sonra Atlanta'da oradan uçakla Norfolk'a oradanda Virginia'ya geçicek Jacob'ı görmesi lazım çünkü Bitch'ler ablam Virginia Beach'a gidiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Belong With Me //JB
FanficBu kitabın Cara Delivinge ve Justin Bieber ikilisine ait olduğunu düşünenler hemen siktirsin gitsin bu bir Jarbara fanfiction'dır.