0.12

10 2 0
                                    

Justin benden ayrıldığında nefes nefese kalmıştık birazcık soluklandık ve ben yine onun dudaklarına yapıştım. Tam o sırada kapı açıldı "Alicia ve Justin bugün biz-" "Merhabalar Laura hanım biz çıkıyoruz." "Aslında tam olarak değil." diyerek sözünü kestim sorgulayıcı bakışları vardı. "Yani beni daha resmi olarak bir randevuya bile çıkarmadı." "Herneyse Alicia. Sizi rahatsız ettim unutmayın benim yanımda istediğiniz kadar yiyişebilirsiniz. Fazla ileri gitmediğiniz sürece. " "Teşekürler" dedik aynı anda " Büyü " yine aynı anda demiştik.Ve birdaha "Büyü" dedik ve ben daha önce dediğim için zafer kahkahası atıyordum. O ise bana sinirli bir şekilde bakıyordu." Genç aşıklar sizi rahat bırakıyorum." dedi ve odadan çıktık "Ee şimdi annen uzin verdi mi?" Ona yumruk attım ne konuşmuştu! "Ah acıdı" Bir tane daha yumruk attım "Konuşma hala büyüdesin."  'Tamam' der gibi kafasını salladı. "Alicia sen bu yakışıklı ve tatlı olan yüze nasıl kıyabilirsin." "Kapa çeneni" diyerek bir tane daha vurdum ve sonra yanağını öptüm "Vazgeçtim bundan sonra her konuştuğunda öpücem." Telefonuma mesaj geldi.
Bilinmeyen numara: Kapıya bak güzelim bence bieberle sevgili olmak istemezsin.

Yoruldum pef The Vampire Daires 'e tekrardan başladım ve  Kol ile Damon kavga etti Alaric ölüp diriliyor sürekli Klaus Caroline'nin peşinde zaten Rebekah desen Elena'dan intikam almakla uğraşıyor benden tavsiye The Vampire ve The Originals'ı izleyin.

You Belong With Me //JBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin