(Play face toată atmosfera)
Sunt prăbușit la pământ fiind rănit pe tot corpul, flăcări înconjoară vila noastră fumul fiind peste tot, văd ceva sau cineva cum iese din stratul gros de fum cu cineva în brațe era, Lucy!
Natsu~Lucy!!! Nenorocitule cine ești și ce vrei de la Lucy!
???~[...]
Natsu~răspunde !Dar acesta nu răspundea,o ia pe Lucy de gât ea parcă find deja moartă dândui un picior în stomac aruncândo câțiva metri, Natsu se ridică nervos de pe pământul alergând spre acea persoana dar este lovit în stomac și pus la pământ având capul spart sânge începând a curge,se ridică cu greu și fuge din nou spre el de această dată nimerindul dar primește de două ori mai râu ne m-ai putând, începe să murmure numele lui Lucy încercând să ajungă la ia cu orice preț dar aceea persoană o lovește astfel îndepărtândo de el, de odată o aude pe Lucy cum îi spune numele cu glasul ei aproape stins dar acesta auzind.
Natsu~LUCY!!!!
???~HA HA HA!!
Natsu~Nenorocitule!!!Natsu este lovit cu un lanț de fier astfel sânge ieșindui din gură și din corp, praful era ridicat find ca o șcenă dintr-o luptă între doi războiniți dar cel bun pierdând acesta m-ai încearcă o dată să îi lovească pe Natsu dar el prinde lanțul gâfâind.
Natsu~Potaie ce ești vei plăti!Atunci începe adevărata confruntare sânge urlete toate erau prezente,Natsu încerca să ajungă la Lucy dar fără folos cu cât se apropia de ea acel tip devenea m-ai agresiv cu fiecare secundă care trecea, de odată Lucy se ridică foarte greu find puțin deschilibrată dar reușea să se țină pe picioare.
Lucy~Natsu......
Natsu~LUCY FUGI !!!!
Lucy~nu.......
Natsu~FUGI!
Lucy~AM SPUS.......nu........De odată un sunet de armă se aude Natsu își întoarce privirea înspăimântată și o vene pe Lucy împușcată în cap, ea căzând pe jos într-o baltă de sânge.
Natsu~LUCY NUUUUU!!!!!!
Lucy~Natsu ce sa întâmplat ești bine!?!
Natsu~Lucy!! lândo în brațe.
Lucy~șiiii sunt aici.
Natsu~mi-a fost a tât de frică că team pierdut........
Lucy~nu o să mă pierzi îți promit
CITEȘTI
Foc și Gheață (nalu)
RomanceEa -Cine ar fi crezut că pot schimba ceva,sau pe cineva cu focul meu......eu nam reușit nimic mi-am făcut singură rău și pentru ce pentru o persoană cu ochi și inima de gheață. El -Eu o persoană de gheață care nu sințea și niți nu sinte ceva am făcu...