Lucy~azi vreau să-i spun spun lui Daniel aceste sentimente care au apărut pentru el.
*Convorbire telefonică*
Lucy~Alo Daniel !
Daniel~hei Lucy care e faza!
Lucy~Vreau să îți spun ceva foarte important.
Daniel~sigur, ne vedem la cafenea bye!
Lucy~bye.
*Convorbire încheiată*
-De când a venit acea Anais, Natsu nu ma m-ai sunat nimic dar trebuie săl uit.******************************
Lucy~hei Daniel.
Daniel~hei Lucy deci ce vroiai să-mi spui.
Lucy~ Daniel eu...eu.....*drrrriing-drrrrriinngg*
Daniel~scuză-mă Lucy .*Convorbire telefonică*
Daniel~Alo.
[...]~.....
Daniel~o hei iubito, ești gata.
[...]~....
Daniel~da la mulți ani pentru un an de relație te iubesc vin imediat,te iubesc pa.
*Convorbire încheiată*
Daniel~Așa, ce spuneai Lucy.
Lucy~ha ha n-nimic eu trebuie sa plec pa!
Daniel~h-hei Lucy!
-Lucy fuge în lacrimi pe străzile aproape puști doar apusul o m-ai veghea până și acesta dispăru, în raza ei vizuală apare un club,nici nu stă pe gânduri și intră,se pune la tejghia barului și comanda trei pahare de tequila.
Lucy~numai așa pot să scap de durerea asta nenorocita......******************************
-Lucy deja era amețită,plângea hotărăște să meargă acasă chiar dacă nu era prea trează încă realiza ce facea, nu trece mult timp și aude un fluierat care o face să se întoarcă.
[...]~papușă ce cauți la această oră pe străzile astea și atât de sexy îmbrăcată.
Lucy~ nu-i treaba ta .Lucy vru să plece dar acel tip o prinde de încheietura mâinii și o sărută, Lucy încerca să scape din acel sărut dar nu reușește, după acel sărut el își bagă mâna sub tricoul ei ea plângând și strigând după ajutor dar nu m-ai era nimeni pe acele străzi.
Lucy~Natsu ajutămă...........De odată o altă persoană apare dar îl atacă pe acel tip care o agresa pe Lucy , parcă era o bestie când îi lovea pe acesta dar Lucy leșină ne m-ai reușind să spună înafara de.......
Lucy~Natsu.......(Ecran negru)
Lucy Pov
Stau pe ceva moale pat nu pare a fi îmi deschid ochi ei întâlnind o perechie de ochi ca smaraldul.
Natsu~Lucy.........
Lucy~Natsu.........
Natsu~ am fost atât de îngrijorat pentru tine.Lucy în împinge și se uită la el nervoasă de cuvintele ce le spuse.
Lucy~îngrijorat, și tu chiar vrei să te cred, ști ce e asta Natsu.
Natsu~c-ce?
Lucy~a doua ta greșală, de două ori m-ai făcut să sufăr de ce teași crede că nu mă vei rani dinou, nici nu mă iubești am fost doar un joc pentru tine dute la Anais a ta eu nu am fost destul de bună pentru tine......!
Natsu~Lucy greșești eu te iubesc!
Lucy~dacă mă iubeai,de ce nu i-ai spus că sunt iubita ta ! Adică fostă iubită.Natsu~lucy Anais este sora mea m-ai mică și nu i-am spus de tine pentru că aveam o surpriză pentru amândouă.
Lucy~s-sora ta.........Of cât de fraieră pot să fiu.
Natsu ~*chicotind*haide în coa!Lucy de duce la Natsu și îl îmbrățișează, dar Natsu opservă colierul așa că o întreabă pe Lucy de unde îl are.
Lucy~un prieten m-ai vechi de al meu mi la dăruit,o nu trebuie sa îl sun urgent !
*Convorbire telefonică*
Daniel~Alo, Lucy de ce ai plecat așa am spus ceva greșit!?!
Lucy~nu și scuze că am fugit așa am avut ceva de făcut.
Daniel~ce bine,ok m-ai vorbim pa Lucy.
Lucy~pa Daniel.
Natsu~cine e ela că îl omor cu mâna mea.
Lucy~Gogule lasă cuțitul jos că nu este nimic.
Natsu~de când îmi spui așa!
Lucy~de acum!
CITEȘTI
Foc și Gheață (nalu)
RomanceEa -Cine ar fi crezut că pot schimba ceva,sau pe cineva cu focul meu......eu nam reușit nimic mi-am făcut singură rău și pentru ce pentru o persoană cu ochi și inima de gheață. El -Eu o persoană de gheață care nu sințea și niți nu sinte ceva am făcu...