Încercând să-l cunosc

190 21 0
                                    

- Dimineața soarele este sus pe cerul albastru ca marea eram singură în cameră decid să cobor jos,acolo nu era nimeni așa că îmi venise ideia să pregătesc un mic dejum puntru mine si pentru acel băiat .........a da îl cheamă natsu,după ce termin de gătit urc sus știînd că era camera lângă a mea.
*cioc-cioc*
Lucy~neața scuze că te deranjez ți-am făcut micul dejun pentru că mai lăsat să stau la tine.
*boong!!*
Natsu~IEȘI AFARĂ !
-mi-a tras o palmă și ma scos afară acum plâng las tava la ușa lui și intru în cameră mă pun întrun colț și plâng niți foame numi mai era vroiam doar să plâng.

Natsu Pov
Cred că am fosf cam dur cu ia adică ea mi-a adus doar să mănânc dar nu trebuia să intre nu avea ce căuta aici ........aud pe cineva plângând cred că ia este adevărul este că am lovito destul de tare uneori pot fi atât de rece.
Natsu~hey.........

Lucy~.........*plângea*
Natsu~îmi pare rău că team rănit

Lucy Pov
Eram pe podeaua rece ca gheața și atunți aud ușa deschizinduse pe ia intră natsu cu privirea în pământ eu mă uit pentru puțin timp la el și după revin la poziția inicială în timp ce plângeam în tăcere aud de la el spunând "îmi pare rău"după ce spune acele cuvinte mă ia întro înbrăcișare strânsă dar plăcută acesta mă mângâie pe cap și îsi mai cere odată scuze eu îl cineam strâns în bracele mele dar ceva se întâmplă din privirea lui blândă devine din nou una rece.
Natsu ~eu plec revin peste o oră ai grijă.
Lucy~ok......

*după o oră*😴
Natsu~LUCY!
Lucy~da ce sa întâmplat.....natsu de ce ai ochi roși și te bălângăni așa!?!
Natsu~nu am nimic*hic*sunt *hic*bine dar *hic*am o treabă cu tine baby.
Lucy~stai departe de mine natsu!
-se vedea cu ochi-ul liber că era beat dar de ce avea ochi roși încep să fug repede sus vrând să închid ușa dar nu era cheia atunți natsu intră mă ia de talie și mă aruncă în pat eu încercam să mă zbat el mă imobilizase atunți începuse să mă sărute sălbatic pe gât pe pițioare el îmi rupe tricoul de pe pine și îmi dă pantaloni jos rămânând doar în lenjeria intimă eu plângeam și mă rugam de el să mă lase.
Lucy~NATSU CE AI TE ROG LASĂMĂ CUCE AM GREȘIT*plângând*
-el nu mă asculta atunți dau cu toată putera mea în comorile lui lăsândul la pământ și fugind în camera lui încizând ușa acela bătea ca un disperat la usă dar pe urmă se opresc atunți mă pun întrun colți plângând niți nu mă m-ai interesa că sunt în lenjerie intimă întrun final adorm .
*ecran negru*
-a doua zi îl văd pe natsu în fața mea îngrijorat.
Natsu~lucy ce faci în camera mea în lenjerie intimă?
Lucy~NU TE ROG LASĂMĂ NU M-AI VREAU MI-A AJUNS TE ROG!!!*plângea*
Natsu~lucy ce ai ?
Lucy~nu îți amintești nimic......
Natsu~nu te rog spunemi ce sa întâmplat.
Lucy~ai fost un animal o brută!
Natsu~spunemi că nu team lovit!
Lucy~ași fi vrut eu dar t-tu a-ai v-vrut sămă violezi.......*plângând în hohote*
Natsu~nu...Nu..NU!!lucy îmi pare rău credemă nu ași fi avut gânduri de acel fel.
Lucy ~NU MĂ ATINGE !*fugind*

Natsu Pov
Am încercat să o violez cât de idiot și niți nu știu ce am făut acum îi este mai frică de mine decât de orcine alcineva !!!

Hey gays gata și acest capitol nu cred că voi posta pâna marți sunt răcită și nu mă sint înregulă deci ne vedem data viitoare bye.😷😘

Foc și Gheață (nalu)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum