Egyszer - érzések

44 4 3
                                    

Sziasztok! Mivel egy ideje semmilyen életjelet nemadtam magamról, így megfelelő indok ehhez egy könyv megjelenése.Méghozzá Leiner Laurától az Egyszer. Igen, ott álltam a sorban.Igen, most is a kezemben tartom az Egyszert. És nem, én nem fogokspoilerezni. (Figyelem! Ha nem értetted volna, akkor itt nem lesznekspoilerek, csak érzelmek, amit én átéltem.)
Az elején izgatottan kezdtem bele, amolyan ,,hajrá!"stílusban. Az eleje nagyon tetszett (a többi része is nagyon),nevettem egy párat Körte stílusán, szóval átlagos könyvnekindult. Na itt már éreztem, hogy lesz valami csel. Egy LL könyvátlagosan kezdődik? Kezdtem félni. Jól tettem. Igaz, hogy mégcsak 100 oldalt olvastam, de kegyetlen dolgokat éltem át.
(FIGYELEM! A következő sorok fura, ijesztő dolgokattartalmaznak, de remek hasonlatok. És ha már idáig elolvastad,akkor már mindegy. Folytasd!:D)
Amikorahhoz a bizonyos le nem írt szóhoz értem, na akkor éreztem átazt a pillanatot, mikor meghalt egy részem. Az életem romokbanhevert egy perc alatt, és csak füstölgő maradványok maradtakmögötte. Mintha csak illúzió lett volna, ami egyszerűen porrávált. Mintha ezer tőr fúródott volna a szívemben, miközben NagyMárk tépné ki azt, majd földhöz vágná, és ezer milliónyi apródarabra törne, mint a tükör. És ha te is ahhoz a laphoz érszmajd, akkor fogod átérezni azt, amit én. És ez egy pillanatra semfog nyugodni, ott fog lüktetni az elmédben, mert csak egy kérdészakatol a fejedben. ,,Miért?" Úgy éreztem ezek után, minthaa szívem szilánkjait morzsolnák. Abban a pillanatban, mikor újrakinyitottam a könyvet, lepergett előttem az előző 5 résztartalma... Késtél...Hullócsillag...Illúzió...Nélküled...Valahol...Nevettem, sírtam, de lélegeztem, és bírtam. A sorokat, amelyekmögött titkos üzenet rejlett, a pillanatot, mikor megalakult vagymegszűnt Márxi. Az egész csapat együtt volt 6 részen keresztül,végül az utolsó lapon itt kötöttünk ki. Olvasók százaikönnyeztek. Mindezt csak néhány sor miatt.
Énmég most is homályosan nézem a lapokat, pedig tudom, hogy happyend lesz a vége, mert minden könyvnek kijár ez a jutalom. Mégisátéltem azokat, amiket Beki, és bevallom, erős idegrendszerszükséges ehhez. És volt egy gondolat... egy tény... egy tudat...miszerint még csak a felénél sem tartok, mégis ennyire szomorúegy könyv? Kiborító. Egyszerűen borzasztó. Félre ne értsétek,a könyv fantasztikus, de Beki érzelmei már nem.
Köszönöm,hogy elolvastad.

A kritikák miatt pedig szidjatok csak nyugodtan,lemaradtam vele, de a suli... Nehéz.

Könyv kritikák ~ZÁRVA~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora