1 ay sonra
Babam ın durumu çok kötüleşti.
Marketi bekliyor ama boş,market boş
Babaannem bizde kalmaya başladı.
Babamın aklına girmeye başladı.2hafta böyle geçti Annemle tartışmaya başladı.ve artık annemi de her zaman yanında taşıyor.Bizde mecburen gecekondu evimizde babaannemle kalmaya başladık.Tüm işleri bize yaptırıyor .İkide bir bizi alıp dışarı götürüp hep evde az vakit geçirmemizi sağlıyor.2haftada bôyle geçti. Ve bugün saat:09:10 onda annem ve babam geldi eve geldiklerinde annemin gözü morarmıştı.Bunu görünce şok geçirdik ama babaannem gülmeye başladı.Babama"Annemin gözü niye morardı diye sorduk"
Babam"Odun keserken gözüne odun geldi"Böyle bizi ikna etti.Bizde inandik.Ertesi sabah yine alıp gitti.ONdan sonra dayım gil geldi.
Annemi sordu.Bizde markette olduğunu söyledik.Dayım evden çıktı.Bir saat geçmeden yine geldi ve markette olmadıklarını söyledi.Dayım babaanneme dediki"benim bacım nerede?"dedi.Babanem masum numarası yaparak"bilmiyorum"dedi.Dayim "hiç bir insanın telefonu olmazmı biz nereden ulaşacağım"babanenem de yüzünü kapatarak"bilmiyorum"dedi.Dayım"senin telefonun yokmu Sultan bunu(babanenem)"dedi
Babannemde yüzünü kapatarak genç kız gibi "ben konuşamam hiç bir şeyden haberim yok"dedi dayımda "yine gelicem Gül bacımi ( annemi)bulamazsam polis e ihbar edeceğim."dedi. dayım gil gitti babanenem ve üç kardeşim kaldik.Yakacak odun ve kömür olmadığı için soğuktan donduk.Ve Zeliha (3.kardeşim)şeker hastası şekeri düştü ve zelihaya bir şey olacak diye Aleyna (ben),fiko(2.kardeşim),Gülsüm(en küçük kardesim)zelihaya bir şey olacak diye korktuk ama Allah'tan bir şey olmadı.Bu sırada babanenem odaya girdi ve sabaha kadar çıkmadı...