" This kazune kun always worrying about himeka afraid I will always mess up, I hate him! why won't he even care about me! , maybe I'm jealous!"..... "himeka chan where are you???"
"Ah! Karin chan over here! there's a spider over there .......
" Ah!!!!! spider?? where???!!! "
" Karin chan you don't have to be scared it's alr caught in this container......"
"Phew himeka chan you really scared me !" "sorry:(" " it's alright !"
" Oh by the way kazune kun will be going on a trip to Korea for some business and will be away for a week ......"
" I see .... no wonder he looked so troubled.....""Himeka chan , I have to train hard! I'll protect you for sure !"
"Thanks Karin chan but please don't overwork yourself like kazune kun.... I'll worry!" " si!"" Bye bye kazune kun !"
" See you in a week!"
"Karin please remember the promise you made to me...." " okay!"
" See you all in a week!"😐
"Bye!".........6 days later...........
"Karasuma hasn't made his move ........"
"I wonder what kazune kun is doing right now ???"......
" Ha! I caught you off guard ,you Baka kami!" " himeka chan!!!!" " iyaaa!!!! save me Karin chan!""Himeka !!! damn it! I couldn't keep my promise to kazune kun....... gotta get himeka chan back........"
Staggers due to loss of blood......
"Karin! karin! wake up! where's himeka??? what happened???" " kazune kun......???" " ya it's me ."
"I'm sorry . I couldn't keep the promise"Karin coughs as blood came gushing out.........
"Karin ! are you alright ???"
"Ugh!!! where am I ???"
"Your in the hospital.... you idiot!"
"Ah! kazune kun.......damn I must get himeka chan back!"
" Are you an aho??? how can you battle in this condition !" "kazune kun are you worried about me???"
"Huh???? no way! why would I???" (Kazune kun starts blushing)
"Anyway! we have to quickly find himeka chan !" "you stay here Karin ! .......your wounds are not yet healed........"
" I'm fine please let me go with you , after all if broke the promise I made to you ........" " Alright then however, for the time being, get more rest you idiot!"
"Yup! thanks kazune kun .....your the best!"The next day........
"Are you sure you are okay Karin?"
"Yup! I'm really fine! don't worry!"Goes to karasuma house.........
"Karasuma! let go of himeka now!"
"Kazune chan ! 😣
"Himeka don't worry ! we'll get you out of there!"Transform!!!........
(God thunder!!!!)
" Wha? what?!! ahhhh!!! "
" Ha! sent him flying off !"
"Good job Karin !"
"Karin???? Karin!!!! wake up!!!! are you alright????!!!"
"Ugh! did I faint???"
"Yup! you push yourself too much!"
"Sorry himeka chan......"
" Get more rest Karin chan!"
"Arigatou himeka chan..."Next part : Karin is who??? "kazune kun who am I ???""tell me!"
To be continued......