Îmi deschid ochii încet si observ că mă aflu înconjurată de nişte fete cu fuste minuscule.
- Bună, spune una dintre ele cu o voce piţigăiată.
-Scumpa, crezi că aşa se atrag bărbaţii în pat? Dormind pe stradă? Spune altă voce putin mai normală.
-Unde e Derek? Întreb puţin ameţită
-Derek? Curvarul ăla, el te a adus aici. A zis că îi pare rău dar asta va fi casa ta.
-Casa mea? ....aici stau curvele ...nu eu... Eu nu sunt o curvă! Ţip din toate puterile sperând ca cineva să mă înţeleagă, dar nimic, ele se intorc spre masinile care trec pentru a-şi astepta urmatorul client.
Lacrimile dau năvală pe obrajii mei când ele mă obliga să mă alatur lor.. Iar una dintre ele, asa zisa "şefă " vine si îmi da o palmă facandu-ma sa cad.
-Aici tu te supui ,tu asculţi nu pui întrebări! Se răsteşte ea la mine
Rămân întinsă pe jos pentru a-mi aminti ce s a intamplat de am ajuns aici, dar nu am nici o amintire, singurul lucru pe care mi l amintesc e fratele meu, Derek, care m a bagat în masina si mi a zis că îi pare rău...
Un clanxon imi alunga gandurile.
O masina se opreste, este o maşină atât de scumpă si frumoasă încât aş zice că persoana care o detine e miliardar, poate chiar asa e...
Un baiat blond, cu ochii negri iese din masina ,nu am apucat să îl studiez prea bine ,că fetele au năpusti pe el... Dar el le a zis cu o voce serioasă "Nu vă vreau pe voi! ". Auzind acestea am preferat sa îmi las capul în jos, indiferentã, nu voiam să mă observe...dar umbra lui a apărut în faţa mea, si i am auzit vocea intrebandu-ma :
- Vi tu sau te iau eu?
Am preferat să nu îl bag in seamă, mai ales că încă mai aveam lacrimi ce mi se unduiau pe obrejii ciocolati.
....
Dintr-o dată am simtit o mână puternică ce ma ridicat de jos, era el... M a tras spre maşina in timp ce eu ţipam după ajutor, eram atât de speriată... Ştiu ce voia sa îmi faca.. Dar eu nu sunt o curvă. Lacrimile au inceput sa imi curga siroaie.
Şefa curvelor s a apropiat de mine si mi a soptit " Papa, micuto! " ,apoi băiatul m a bagat în maşina ,pe bancheta din spate. Mi am strans picioarele la piept, mi am bagat capul intre mâini si am început să plâng.
.....
Deschid ochii, observ că sunt într o cameră. Incep să studiez, pereţii si patul erau albea, iar mobila, parchetul si covorul erau negre.
Aud un mic ciocănit, o doamnă, cred că menajeră, intra in cameră
-Domnul Just doreşte să veniţi la masă .
Dau din cap în semn negativ. Doamna se miră puţin.
- Dacă nu veniţi îl veţi enerva. ..
Oftez învinsă si accept să merg la masă. Doamna îmi face semn să o urmez. Mergem cu liftul 2 etaje.
- Bucătăria este la capatul holului .
Merg spre uşa pe care mi a aratat o menajera. Când intru observ la o masă un baiat bine făcut, in pantaloni scurti si un tricou ce îi scot în evidenţă muschii. Parul maroniu ,puţin ciuful si creţ... Iar ochii de un albastru intens.
Observă că mă holbez la trăsăturile lui si incepe să râdă.
-Te ai îndrăgostit? Mă intraba cu o voce puţin răguşită.
Nu spun nimic, mă asez pe un scaun si mă uit în farfurie.
-De ce m ai adus aici? Ce vrei de la mine? ...o lacrimă iese la iveală.
-Nu stiam că si curvele plâng, tresar când aud cum m a numit, . Eşti a mea, te am cumpărat... Tu eşti plata lui Derek,
-De ce eu?
- Pentru că eşti frumoasă, chipul tau puţin ciocolatiu.. Parul tău saten.. Si trasaturile perfecte... Esti frumoasă, curvo. .
-Ce vrei de la mine?
- Vei fii a mea, bby, îmi aparţine..
-Dar nu vreau să îţi apartin, ţip eu deja nervoasă
-Nu ai dreptul să ţipi la mine, curvo!
-Am dreptul să fac ce vreau!
- Da? ,hai să vedem. Spune puţin pervers.
Îmi ia mâna intra lui, tresar, dar el imediat mă trage spre baie. Frica incepe să apară. ..
-Dezbrăcate! Îmi ordonă el!
-Nu! Tip eu
Isi pune mâna incet pe barbia mea si mi o ridica astfel încât sa ajung cu privirea în ochii lui.
-Dacă nu faci ce spun o să iasă urât ,
-Refuz să fac asta! Spun eu slăbită de puteri.
Stă o clipă să se gândească la ceva apoi scoate un cutit. ....inghit in sec. ..
-Asta e special pentru curvele neascultătoare. Spune si imi face o taietura pe mâna, tip de durere si apoi îl aud cum ţipă :
- Acum te dezbraci, curvo!!!