Cap. 13. ( Gelos..)

559 29 25
                                    

Deschid ochii incet. Soarele îmi straluceste pe faţă, imi place.
Ieri după ce am stat cu Kevin la piscină el a plecat la o intalnire de afaceri foarte importantă, iar eu am stat până seara sa înot .
Când vreau sa ma sridic din pat aud niste rasete puternice.. Probabil e Kevin cu menajerele.
Mă duc repede si îmi fac un duş. Ies din baie cu un prosop legat in jurul meu .
Aud o persoana in camera mea ce îşi drege glasul ,sar ca arsă si mă bag sub pătură.
- Cine esti??? Intreb eu speriată.
- Sunt un prieten de a lui Kevin si a zis să te chem jos, în living.
- Aham, bine.
- Sa stii că am mai văzut curve, îl vad cum îşi drege glasul si se corecteaza singur, am mai văzut fete dezbracate.
- Nu sunt o curvă! Nu eşti in măsură sa ma judeci! Ţip eu iritatã
- Mda, imi pare Rau! Eu sunt Ryan, Ryan Hyde.
- Eu sunt Jesica Smith.
- Încântat de cunoştinţă, Smith! Spune el analizandu mă cum stau acolo sub pătură, apoi se apropie de mine si îmi sărută mâna.
- La fel, Hyde!
Recunos, arată destul de bine. Are parul saten si ciufulit ,ochii verzi si o musculatură aprope la fel de mare ca a lui Kevin.
- Poţi sa ieşi ,te rog, ca sa ma schimb?
- Sigur.
Ma schimb cât pot de repede si cobor in living .
- Uite cine s a trezit. Spune o fată drăguţă, cu parul roscat .Eu sunt Anne.
- Eu sunt Cris ,se prezintă un baiat blond cu ochii închişi.
- Eu sunt Lisa. Se prezintă o fată dragutica , ea are parul blond si ochii albastrii.
M am uitat in jur, eram 3 fete si 3 băieţi.
- Eu sunt Jesica Smith. Mă prezint si eu intr un final.
- Kevin ne a povestit despre tine, dar eşti mult mai frumoasă în realitate, mă complimenteaza Lisa.
- Mergem la plimbare ? Ne întreabă Cris.
- Da, hai, spune Anne entuziasmată.
Mergem toti pe alee. Băieţii fac glume despre orice...o atmosferă super.
La un momentadat, îl aud pe Ryan cum îmi strigă numele.
- Jesica.
- Da, ce e, Ryan?
- Tu si Kevin aţi făcut sex?
Eu mă înroşesc toată când aud intrebarea.
- Ryan, exclamă Lisa revoltată.
- Ah, mă scuzi, Jesica, ai făcut dragoste cu Kevin.
Îl văd pe Kevin cum se uită urât la Ryan.
Toţi tac.
***
S a făcut seară. Toată ziua mi am petrecut-o alaturi de noii mei prieteni.
Acum eu stau pe bancă şi îl astept pe Kevin sa vină din magazin pentru a ne întoarce acasă.
Văd pe cineva ca se aşează lângă mine, dar nu e Kevin.
Este un băiat blondut cu ochii verzi.
- De ce eşti asa tristă? Mă întreabă el.
- Ce treabă ai tu?
- Se pare că nu vrei sa ai un nou amic..
- Sunt tristă pentru ca mi as dorii sa am o viaţă normală.. spun oftând
- Iubitul tău nu te lasă să ai o viaţă normală?
- El nu e iubitul meu!
- Deci există une El.
- Mda.
Se lasă o liniste asurzitoare in aer. Îl văd cum, la un moment-dat, se apropie de mine si mă sărută pe obraz. Apoi, în faţa noastră apare Kevin nervos. Îi da băiatului de lângă mine un pun .
- Kevin! Ţip eu la el revoltată.
- Tu să taci! Pe mine nu mă lasi sa te ating dar lasi un strain sa te pupe pe obraz ?!?!? Curvo!
Băiatul fuge, cred că mă urăşte! Si a primit un pumn ce i a strambat nasul ,din cauza mea.
Kevin mă ia de mâna si ma trage spre casă. Nu spune nimic tot drumul.
Când ajungem acasă, imi da drumul la mâna si îl văd cum se enerveaza si mai rau. Îşi ridică mâna spre mine iar eu îmi ichid ochii aşteptând palma ce ştiu ca va urma.
- Deci un băiat te a sarutat in parc, iar tu ai stat. Spune el enrvandu se din ce in ce mai rău.
- Da, spun eu tremurând.
Se apropie nervos de mine si mă sărută cu poftă ,iar eu îi raspund.
Mă aruncă în pat si vrea sa ma dezbrace dar eu îl opresc si îi spun :
- Kevin, opreste te! Nici măcar nu suntem iubiţi si tu vrei sa facem sex..
El stă si se gandeste la ceva.
Îşi drege glasul si imi spune :
- Domnişoara Jesica Smith, mi ai face placerea de a mă însoţi, mâine ,la o întâlnire.
Eu râd si mă gandesc.
- Mda.. Cum doriţi, domnule Just Kevin

My Virginity... Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum