soarele imi luminează chipul si ma ajută sa ma trezesc.
Îmi deschid ochii .
Aseară m am distrat... M am distrat cum nici nu mă asteptam. Just s a comportat extrem de frumos cu mine chiar dacă el s a inbatat, puţin.
Când vreau sa ma ridic din pat observ ceva pe dulapiorul de lângă mine.
Era scrisoarea pe care mi a dat o Just de ziua mea. Dar a zis sa nu o citesc până nu imi spune el ca pot....Curiozitatea apare dar este întreruptă.
- Neaţa, Smith!
- Neaţa, Just.
- Te ai distrat aseară?
- Da, mi a placut ziua mea de nastere!
Îi apare un mic zambet pe faţă.
- Pot sa citesc scrisoarea? Intreb eu sfioasă.
- Nu încă...
- Te roooog!
- Poţi sa citeşti doar ......titlul...
Eu o deschid incetisor. Ma uit puţin la faţa lui, înainte de a citi. Era... Puţin speriat dar si fooarte ganditor.
- Kevin si Jesica ... Citesc eu..
Stau puţin.... Ma gandesc...
- Cine sunt ei?
- Noi!
*
Stau si analizez. ..cred ca au trecut cel putin 20 de minute de când eu stau si.... ma gândesc .
- Jesica .... Soptesc printre buzele abia crăpate..
- Mda... Si... KEVIN... Răspunde el repede.
- De ce ti a fost atât de greu sa imi spui?
- Pentru că eu nu obisnuiesc sa ma atasez atâta de repede de o curvă... Jesica... Si fiecare gest drăguţ pe care îl fac ne apropie.. Si eu nu vreu asta, eu vreau doar aventuri.
- Nu sunt o curvă! Nu mă intereseaza dacă in tecut am fost.. Sau nu... Dar acum nu sunt! Nu mai jignii fetele.. Nu e vina mea ca tu ai fost prost si ai avut încredere in.. Acea curvă..
Spun cuvintele la nervi, dar după ce le rostesc îmi dau seama ce prostii am spus.
Îl văd pe Kevin cum pleacă din cameră .