Cap. 4.

676 40 6
                                    

Mă trezesc dimineata cu faţa uda de la lacrimi.... Of... Ce viaţa...
- Neaţa rază de soare! 
- Neaţa ,Andrew...
- Am gasit ceva despre tine. ..dar
- Dar ceee????
- Nu stiu... Nu cred ca o sa îţi placa foarte mult...
- Spune!  Zic eu serioasă  .
- Mbine... Păi am cercetat, si tot ce am gasit fara ca fratele meu sa afle este faptul ca Derek avea grijă de tine,si nimeni nu stie nimic despre familia ta..
- Daca sunt morţi  ...
- Hei!  Nu cred ca sunt morti.. Adică cineva ar fi ştiut..

Incep sa ma gandesc putin, apoi o intebare imi apare in cap :
- Parintii vostrii unde sunt? 
- Îl mai avem doar pe tata,  dar el este un afaceris, betiv si inconjurat de curve
- Iar mama ta? 
- Mama mea a murit.
Îl vad cum se schimba la faţa si cum se întristează.  As vrea sa îl iau in braţe... Dar m as simti ciudat.
- Fratele tau e atât de diferit faţă de tine...
- Hm, rade puţin iar apoi isi drege glasul, si el a fost asa..
- Si de ce nu mai e? 
- Din cauza iubirii..
- El a iubit ?!?! ,spun cu un mic surâs
- Daa, dar a iubit o curvă... Ea se prefacea ca îl iubea pe el, dar de fapt îi lua banii... Apoi a gasit o cu unu' in pat.... Si pana la urma ea i a spus adevarul, ca a stat cu el pentru bani si ca nu l a iubit nici o dată.  Atunci l am vazut pentru prima dată cu o lacrima pe obraz... Atunci s a apucat de fumat, s a drogat, bea in fiecare noapte... Si m a alungat si pe mine. Eu cu el nu ne am mai vazut de 3 ani. Mă bucur că timpul l a mai reparat... Dar acum tratează toate fetele ca pe niste curve, din cate mi a zis menajera el îşi ia cate o curva de pe centură, o ţine o perioada. ..si când se plictiseşte de ea îi da drumul in lume. Dar eu cred că le bate... Le bate pana le omoară, adică eu nu am mai văzut nici o curva dupa ce " i a dat el drumu in lume "
Eu inghit în sec
- Nu stiam ca te intelegi asa bine cu o curva. Spune Just apărând in pragul uși.
Cei doi se îmbrăţişează, se vede ce dor le a fost unul de altul. 
- Ce zambet, frate, nu te am mai vazut de mult zâmbind.  Spune Andrew foarte vesel.si incercand sa schimbe subiectul.

***

Sunt la mine in cameră.  Cei doi au rămas jos sa povestească.  Cred că au foarte multe de povestit... Sunt în cameră de aproximativ 4 ore...
Plictiseala imi strabate gandurile.
Decid sa ma culc... Dar somnul nu vrea sa apară. 
Sting becul, mă asez pe o parte ,in pat... Si imi inchd ochii.

Peste cateva minute simt o respiraţie caldă ce imi atinge cu delicateţe obrazul.  Mă sperii, dar decid sa ma intorc sa vad cine e. E Domnul Just.
- Nu te mai speria asa... Sopteste el.
Dintr o data il vad cum se apropie de gatul meu, si imi pune un lănţisor la gat.  Stralucirea lui se reflecta de la lună. Era impodobit de diamante. Arată superb.
- Nu îl vreau, spun încercând sa îl dau jos de la gat.
Mâna lui ma opreste, apoi ma lipeste de perete. Îşi baga un picior printre picioarele mele. Ma simt extrem de ciudat.
- Nu îl da jos..
- Nu vreau sa ma cumperi.. Eu nu sunt curvă!.
- Dar nu puteam uita de un mic cadou pentru mica mea curvă.
- Un cadou adevarat ar fii sa îmi spui chestii despre mine... Nu un lănţişor... Ţip eu cu lacrimi in ochi.
El abordeaza o fata serioasa.  Imi da drumul din stransoare.
- Mâine o sa mergem undeva special... Maine o sa îţi povestesc... Totul

My Virginity... Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum