Jiminle birlikte salona gidip konuşmaya başladınız.
"Ewt jimin seni dinliyorum..." dedin.Jimin:"Aşkım ben kötü bişey yapmadım. Kız geldi beni öptü.."
Sen:"Diyelim kız seni öptü sen niye itmedin onu peki. Hm?"
Jimin:"Ben ilk başta şaşırdım kız beni öpünce. Sonra tam onu iticekken bana 'Eğer şimdi benimle öpüşmezsen sevgilinin hayatını mahvederim' dedi bende sana zarar gelmesinden korktuğum için mecburen kızın beni öpmesine izin verdim. Ama inan bana ona karşılık vermedim(adın). Lütfen bana inan.. Lütfen sakın beni bırakma bitanem nolur."dedi.Jiminin konuşmasından sonra ona inandın. Jimin gerçekten doğruyu söylüyodu.
Sen birden ağlamaya başladın.
Jimin:"Bitanem noldu niye ağlıyosun.." dedi.
Sen ona inanmadığın ve güvenmediğin için kendine kızdın. Bu yuzden çok pişmansın. Sevdiğin adama inanmadın. Ona güvenmedin.
Sen:" J-jimin -hıck- sana inanmadığım için -hıck- çok üzgünüm -hıck-" dedin ve hıçkırarak ağlamaya başladın. Jiminde seni kendine çekip sıkıca sarıldı. Başını göğsüne yaslayıp saçını okşamaya başladı.Jimin:"Bitanem ağlama lütfen,dayanamıyorum." dedi.
Sen:"A-ama j-jimin -hıck- ben sana inanmadım -hıck- sana güvenmem gerekirdi. Ben g-gerçekten -hıck- üzgü..."
sözünü kesen şeyse jiminin dudakları oldu. Şaşkınlıktan gözlerini büyütmüştün ve şuan aşırı derecede utanıyodun. Napıcanı bilmeden öylece jimine bakıyodun. Jimin yavaşça dudaklarını senden ayırdı.Jimin:"Aşkım özür dilemene gerek yok. Hata bendeydi. O kıza inanmamalıydım. Asıl ben özür dilerim. Seni incittim... Neyse bunlara düşünmeyelim. Beni affettiğine çok sevindim😊." dedi.
Sen:"Jimin sen kötü bişey yapmadınki.. O yüzden ortada affedilicek bi durumda yok. Sanada dargın diilim artık. Merak etme." dedin.
Jimin:"Ozaman sorun çözüldüğüne göre bizde işimize bakalım dimi😏" dedi ve (emojideki gibi) piç smile attı. Sen anlamaz gözlerle ona baktın ve "Hı?😮" dedin. Jimin senin saf haline güldü ve "Aigoo.. Saf oluncada ne kadar tatlı oluyomuş benim prensesim😄" dedi.
Sen 'prenses' kelimesini duyunca çok mutlu oldun. Hoşuna gitmişti.Jimin:"Yani diyorumki bu gece benim olacaksın" dedi.
Sen yeni anladın ne demek istediğini ve yüzün o anda kızardı bile.
Sen:"Pis sapıkk. Aklın fikrin hep sapıklıkta zaten" deyince ikinizde gülmeye başladınız.
•
•
•
•
•
•
Ewt jiminle hay et'i nasıl buldunuz. Sıradaki hayal et'i hangi üyeyle yapmamı istiyorsanız yorumlara belirtin..
Beğendiyseniz yorum yapın ve oy verin lütfenn🙏~Sizi seviyorum çingularr😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANGTAN BOYS İLE HAYALLER
Fanfiction🌸Heyy! Bangtan ile hayal dünyamı sizlere gösteriyorum.. Umarım beğenirsiniz🙏 🌸Keyifli okumalar🐰