Jiminle 2 yıldır sevgiliydin ve aynı evde yaşıyosunuz(daha evlenmeden bu ne acele 😂😂). Onu gerçekten çok seviyodun o da seni çok seviyodu. Ama bi hata yaptı. Hem de çok büyük bi hata.
Jimini bi kızla çok yakın görmüştün. Aralarında konuşuyolardı. Sen onları uzaktan izliyodun. Sonra kız seni farketti ve sana baktı. Daha sonra yine jimine döndü ve senin hiç beklemediğin bişey yaptı kız.
Jimini öptü.
Şuan gerçekten çok fena ağlıyodun. Seni dahada sinir eden şeyse jiminin kızı itmemesi. Jiminin sırtı sana dönük olduğu için yüzünü göremiyodun. Bu yüzdende kıza karşılık veriyomu vermiyomu onuda göremiyodun. Ama şuan çok öfkelisin.
Onlar daha bakmadan sen hemen ordan uzaklaşmıştın. Eve geldin. Kendini odaya kilitledin. Yaklaşık 15 dk sonra jimin geldi.
"(Adın) ben geldim.."
diye seslendi jimin. Sense cvp vermedin.
"(adııınn) nerdesin."
dedi bi kaç kez tekrarlayarak. Sesinden anlamıştın endişelendiğini cevap vermek istiyodun ama içindeki öfke ve üzüntü buna engel oluyodu.
Sonra jiminin ayak seslerini duydun. Çok yakından geliyodu. Kapıyı çaldı.
" (adın) aşkım içerdemisin."
dedi. Sen yine cvp vermedin. Jimin daha çok endişelendi ve
"(adın) cvp verrr"
diye bağırmaya başladı. 'Umarım kendine zarar vermemiştir.' diye içinden geçiriyodu. Ağlamaktan gözlerin şişmişti. En sonunda dayanamadın ve cevap verdin.
Sen:Ne varr ,ne istiyosun?!
Jimin: (adın) aç kapıyı.
Sen:Hayır açmiycam. Hemen git burdan.
Jimin burnundan soluyarak
Jimin:(adın) ÇABUK KAPIYI AÇ!
dedi bağırarak.Sende ona karşılık olarak
"HAYIR AÇMİYCAM. GİT BURDAN JİMİN l-lütfenn" dedin.Sonlara doğru sesin kısık çıkmıştı.
Jimin:Hayir gitmiycem. HEMEN KAPIYI AÇIYOSUN(ADIN).
Sende dayanamadın ve kapıyı açtın. Kapıyı açar açmaz sana sarılan bedenle karşılaştın. Ona sarılmaya gerçekten çok ihtiyacın vardı. Ama ona hâlâ kızgındın.
Tam ona sarılacaktınki vazgeçip onu ittin. Jimin ağladığını farketti ve " aşkım noldu, iyimisin." dedi sende" BANA AŞKIM DEME JİMİN. BANA HİÇBİSEY DEME." dedin bağırarak. Çok bağırdığın için boğazın acımıştı."(adın) neden böyle olduk. Sabah ne güzel gülüşüyoduk. Şimdi noldu peki. Sorun ne?" dedi sakin bi tavırla. Ama sen yine bağırarak " GERÇEKTEN ANLAMADINMI PARK JİMİN. GÖRDÜM SİZİ. Ö-öpüşüyodunuz.."dedin sesin sonlara doğru yine kısık çıkmıştı. Ve yine gözünden yaşlar akmaya başladı. Jimin sana yaklaşıcakken sen geri adım attın. "Bana sakın yaklaşma jimin" dedin."(adın) oturup sakince konuşalim. Lütfenn😞" dedi jimin. Sende aslında konuşmanız gerektiğini düşündün ve "tamam" dedin.
.
.
.Devamı gelecek...
Evet arkadaşlar bu ilk hikayem. Umarım beğenirsiniz.
Lütfen beğendiyseniz oy vermeyi unutmayın. Yorumlarınız benim için önemli her öneriye açığım. Hangi üyeyle yazmamı istiyorsanız yorum olarakta belirtin lütfen.
Diğer bölümü en yakın zamanda atıcam görüşürüzz🐰🐰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANGTAN BOYS İLE HAYALLER
Fanfic🌸Heyy! Bangtan ile hayal dünyamı sizlere gösteriyorum.. Umarım beğenirsiniz🙏 🌸Keyifli okumalar🐰