İsimler sassy go go dizisinden alıntıdır.
~~~ İyi okumalarr....
Evden çıkmış okula doğru ilerliyodum. Adım Yeon do. Lise 3. Sınıf öğrencisiyim. Okulu hiç sevmem. Ama derslerde başarılıyımdır. Hatta sınıfın birincisiyim😎. Neyse. Yolda yürürken karşıma bizim sınıfta olan çocuk çıktı. Adı yeol. Sınıfımızın inek öğrencisi. Benden sonra tabi😏. Bu çocuk geçen yıl bana çıkma teklifi etmişti. Bende onu kibarca(!) reddettim😂. Acaba yine ne istiyor.
Yeol:" Yeon do. Okula birlikte yürüyelimmi ha? Ne dersin??" dedi.
Bu çocuk durduk yere niye benle okula birlikte gitmemizi istiyor. Yoksa hâlâ mı bana aşık... Ayy inş peşimi bırakmıştır.. Neyse şimdi yeol benden cvp bekliyor. Ne desem acaba. Olurmu diyim.
Ben:" Imm... O-olabilir aslında" dedim.
Niye kekeledim ben yaa. Bide sırıtıyo piç (küfür ettim kb. Sorun olmaz umarım😊) Aishh neyse (nezaman bu kelimeden vazgecicem 😂) Yolumuza dvm ettik. Uzun bi süre ikimizdende ses çıkmadı. Şimdiyse sessizliği bozan yeol oldu.
Yeol:" Iıı... Yeon do!"
Ben:" Hm?"
Yeol:" Sana bişey sorabilirmiyim??"
Ben:" Tabikii yeol😊😊"
Yeol:" Iı... Şeyy... Hani biz... Şeyy"
Ben:" Gergin olmana gerek yok. Ne söylemek istiyosan açık açık söyle😊"
Yeol:" Hani biz geçen sene bir olay yaşadık ya senle."
Ben:" Iı... E-evet??"
Yeol:" Yeon do! Benim teklifim hâlâ geçerli."dedi.
Ne yani bu çocuk hâlâ beni seviyormu? Of ya! Bi türlü kurtulamadım şundan. Acil bi bahane bulup sıyrılmam lazım. O sıradada okulumuzun popüleri aynı zamanda sınıfımızda olan taehyung bize doğru geliyordu. Aslında ben ondan çok hoşlanıyorum. Ama bi türlü açılamadım. Beni reddetmesinden korkuyorum. Off napıcam ben şimdi. Buraya geliyor.. Yaklaşıyorr. Ahh sıcakmı oldu ne. Niye ellerim terliyorr. Aha geldi işte. Tam karşımda duruyo. S*çt*m.
Tae:" Selam" dedi.
Kime dedi.. Ne zaman dedi... Nasıl dedi... Banamı dedi... Neden dedi... Şuan beynim error verdi. Hemen cvp vermeliyim. Ya da hemen cvp versem onunla konuşmak için çokmu istekli görünürüm. Ki zaten öyleyim de neyse 😂😂.
Ben:" S-selam" dedim.
Al işte yine kekeledim. Bu ne ya!
Yeol :" Selam😒" dedi ve göz devirdi.
Acaba aralarımı kötü.. Amaan banane canım. Şuan karşımda dünyanın en yakışıklı çocuğu duruyor ve ben ona bakarken öyle dalmışımki yanımdaki sesleri duymuyorum. Taehyung bunu farketmiş olmalıki bana
"Yüzümde bişeymi var" dedi.
Ben:" Ha? N-ne? Yok hayır sadece.. Yani ben... Şey yani.. D-dalmışım öyle."
Konuştukça battığımı anladım ve bu yüzden hemen sustum. Kızardığımı hissediyordum. Gerçekten kırmızının her tonunu aldığıma eminim şuan.
Taehyung'un benim durumuma güldüğünü anladığımda hemen yüzümü yere eğdim. Allahtan saçlarım yüzümü kapatıyordu. Birazda olsa kendimi böyle daha rahat hissediyorum.
Taehyung iki elini yüzüme yerleştirdi ve başımı kaldırıp ona bakmamı sağladı sonra
" Seninle birşey konuşmak istiyorum." dedi.
Bizim o anki durumumuzdan sonra yeol sinirli bi şekilde hızla yanımızdan gitti. Taeyle ben yalnız kalmıştık. Elleri hâlâ yüzümdeydi. Sorusuna karşılık sadece 'evet' anlamında kafamı salladım. Çünkü konuşursam yine kekeleyeceğimi biliyordum.
Tae:" Yeon do! Sana bişey itiraf etmeliyim" dedi.
Ben ne diceğini merakla beklediğim için konuşmadım. O da devam etti.
" Yeon do... B-ben..seni ilk gördüğüm andan beri aşık oldum." dedi.
'Seni' kelimesinden sonra hızlı bir şekilde söyledikten sonra gözlerini yumdu. Sanırım onu reddetmemden korkuyordu. Bende öyle düşünüyordum. Ona açılırsam beni reddedermi acaba diye düşünüyordum.
Bi dakka bi dakka... Taehyung kekeledimi az önce. Yoksa benmi yanlış duydum. Hayır ben gayet iyi duydum. Taehyung, benim sevdiğim çocuk benim karşımda kekelemişti. Bende
" Taehyung.. A-aslındaa.. Bende seni ilk gördüğüm andan beri seviyorum." dedim.
Tae bunu duyduktan sonra biraz şaşırsada hemen toparlayıp bana
" Demek hislerimiz karşılıklıymış😏" dedi. Sonrada
" O zamaan.. Artık sevgiliyiz dimi aşkım " dedi.
'Aşkım' kelimesini bastırarak söylemişti. Bende
" Evet aşkım " dedim.
Onun gibi bende bastırarak söylemiştim. Bu onun hoşuna gitmiş olmalıki karşımda sırıtıyordu.
Artık her günüm taehyungla geçiyordu. Onu gerçekten çok seviyorumm.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*Biraz çabuk bitti ama yinede beğeneceğinizi umuyorum.
Beğendiyseniz oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınn.
~~~~Saranghaee çingular😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANGTAN BOYS İLE HAYALLER
Fanfic🌸Heyy! Bangtan ile hayal dünyamı sizlere gösteriyorum.. Umarım beğenirsiniz🙏 🌸Keyifli okumalar🐰