🎀1.rész🎀

147 19 0
                                    

Az ügyvédtől egyenesen haza vezettem. Most olyan üres ez a ház. Nem vár haza engem senki, gőzölgő vacsorával. Nem kérdezi meg tőlem senki, hogy milyen volt a napom. Mostantól minden más lesz. Ő jelentette nekem a csaladot. Nélküle nem lennék most itt. Valahol egy sikátorban élhetnék miután egy árvaházból kidobtak volna. Ő magához vett és felnevelt engem. Nagyon hálás vagyok neki mindenért amit tett értem.

Ledobtam mindent az asztalra és bementem a fürdőszobába. Engedtem magamnak egy kád forró vizet és nem foglalkozva semmivel áztattam magam.
Nem biztos, hogy képes leszek valaha is elolvasni mit írt bele a hagyatékába.
Ki tudja mi lehet benne?
Talán egy búcsú levél, amit nekem írt, de az is lehet, hogy csak az e-mail címének jelszava. Érdekes nő volt a nagymamám, tele titkokkal.

Egyedül nevelte fel édesanyámat, mert a nagypapám a csatatéren lelte halálát, amikor anya négy éves volt. Nagyi sokat mesélt a szerelmükről. Nagypapa és ő a vidámparkban találkoztak először. A papa a céllövöldében dolgozott éppen, amikor nagyi a barátnőjével odament. Vettek két jegyet és sajnos egyikőjük sem lött le semmit. Napapám pedig mindkettőjüknek adott ajándékot, és azt mondta.
- Két ilyen gyönyörű hölgy nem mehet el innen üres kézzel.
Nagyi egyből beleszeretett nagyapába és még aznap újra találkoztak. Nagyapa meghívta a helyi büfébe egy turmixra. Mint kiderült nagyapát kirugták, mert nem szabadott ingyen ajándékot adni, de őt ez nem érdekelte. Az a plüss azóta is a nagymamám polcán van egy kép melett, ami aznap este készült.
Megismerkedésük után három évvel született meg édesanyám.
Róla mamám soha nem beszélt. Nem mondta el mikor, hol és miért halt meg. A nevén kívűl semmit nem tudok róla. Egyetlen egy képen van, fiatalabb korából, amin az édesapámmal együtt van. Aznap este volt a nagy tavaszi bál, legalábbis szerintem. Hiszen a kép sarkán lévő dátum erre utal. Anyára és apára jó volt ránézni. Kevés párra lehet ezt mondani, de ők ketten együtt nagyon szépek voltak. Anya nagyon hasonlít rám, mintha magamat látnám. Gyönyörű ruhája volt aznap estére.
Magymamám azt mondta nagyon szerette az édesapámat. Örült annak, hogy anya őt választotta.
Apa kitűnő tanuló volt és a helyi focicsapat kapitánya. Nagyi szerint nagy jövő állt előtte.

The testament Where stories live. Discover now