🎀2.rész🎀

112 17 0
                                    

Lassan egy hete ott van az asztalon a boriték. Minnél több nap telik el, annál nagyobb a kisértés. Egyre jobban azt érzem, hogy ki kell bontanom. Viszont félek a csalódástól. Kételkedek abban, hogy készen állok-e erre. Nem tudom, hogy megbírkozok e mindennel. Ez az utolsó dolig amibe kapaszkodni tudok. Nagymama utolsó darabjai. Egyedül maradtam, szóval már nincs mit veszítenem.

Szépen lassan a kezembe veszem a boritékot. Megfogom az asztalon lévő vajazóskést és a boriték széléhez érintem. Egy gyors mozdulattal felvágom a tetéjét.
Eljött az a pillanat, amikor félek, sőt talán rettegek.
Szétnyitom a boritékot és bele nézek.
Egy másik, kisebb boriték van benne, és egy alaposan becsomagolt zacskó.
Melyikkel kezdjem?
A kezembe veszem a zacskót. A késsel ennek is a tetejét szétvágom. A zacskóban rengeteg tömőanyag mellett ott csücsül 3 kulcs. A zacskó legallján pedig egy levél.

Édesem, ha ezt olvasod akkor én már nem vagyok veled.
Ez a három kulcs és a másik levélben található 20 név az életem során fontossá vált dolgok és személyek. Sajnos én nem tudtam elbúcsúzni tőlük. Ezért kérem segítséged. Ők mind neked is fontos személyek lesznek az életed hátralévő részében, de majd mindent megtudsz. Kérlek téged, hogy keresd fel őket, és ők tudni fogják ki vagy. A kulcsok tetejére koordináták vannak írva, ha azokra a helyekre elmész a kulcsok mindig nyitni fognak valamit.
Szeretlek téged ezt sose feledd.

Ez most meglepett. Miről beszél? Kibontottam a másik levelet is.

Reméltem hogy ezt nyitod ki másodjára, de ha nem akkor a zacskóban is van egy levél, abból megtudsz mindent!

1. Max Jaklet
2. Lucas Bevertian
3. Mary Morinson
4. Shipy Markson
5. Jack Thomsonksy
6. David Fanky
7. Bella Antonio
8. Zack Triof
9. Anna Mutin
10. Amanda Gurgo
11. Franklin Falangon
12. Harry Ross
13. Amy Burso
14. Teresa Rolly
15. Cameron Harris
16. Doris Frekk
17. Benjamin Mcween
18. Mark Fields
19. Victoria Cower
20. Thomas Brig

The testament Donde viven las historias. Descúbrelo ahora