Most mégis mihez kezdjek? Hogyan találjam meg ezt 20 embert a világ bármely táján.
Egyáltalán melyik az első kulcs. Ha én most ebbe belevágok esélyem sincs arra, hogy ezt egyedül végig csináljam. Van egy munkám, amiből fizetnem kell mindent a lakbért a rezsit az alapvető dolgokat, ha azt otthagyom nem lesz hol laknom.
Felvettem a kék kulcsot az asztalról és megnéztem a tetejét. Tényleg egy aprócska koordináta volt rajta, amit éppen hogy láttam.
Elővettem a gépemet és kerestem egy programot ahova be tudom írni a kódot. Egy tőlem 20km-re lévő raktár nevét adta ki. Mi köze van a nagymamámnak egy Goldbox nevű raktárhoz. Elkell oda jutnom. Este 9 óra van és éjfélig nyitva tart.
Ha sietek még elérem az oda induló buszt.
Eszméletlen sebességgel felkaptam a cipőmet a telefonomat, a listát és a kulcsot. Bezártam magam után a lakást és rohantam a buszhoz.
Éppen, hogy felpattantam a sofőr már csapta is be az ajtókat.
Innen 7 megálló.
Nem gondoltam volna, hogy este is ilyen tömeg van a buszon. A nyakamba egy tizenéses tini srác liheg, aki a melleimet stirőli. Másik irányba fordultam, de most a vállam felett kukkantgat, és így mégjobban belát. Hát mit ne mondjak.
Arrébb mentem viszont így most egy néni huzogatja a lábamon a gurulós kocsikáját. Eszem megáll. Este fél tízkor mit keres egy idős hölgy a buszon? Előre tolakodtam, de így egy csapat alkesz munkás mellé kerültem, akik meghívtak magukhoz bulizni. Hárman voltam, az a fickó aki elöttem ült nagyon kivolt gyúrva és látszott rajta, hogy nem fogja elfogadni a nemleges választ. De valahogy mégis sikerült az ajánlatot vissza utasítottam. Inkább visszamentem középre.
Már csak 1 megálló.- gondoltam magamban.
Kész megváltás volt mikor megállt a busz, és végre újra kaptam levegőt.
Előkerestem a telefonom és a GPS segítségével elindultam megkeresni a raktárat. 2 perc bolyongás után meglett. Egy óriási épület volt.
Kicsit elbizonytalanodtam. Ha most bemegyek végig kell csinálnom, viszont ha nem akkor csalódást okozok az utolsó szerettemnek.
Végül annyi ideig álltam az utcán, hogy megjelentek a munkások mögöttem, és elkezdtek nekem ordibálni. Gondolkoznom se kellett elkezdtem futni a raktár felé.
Bementem, és egy porta állt velem szembe. Egy mosolygós hölgy üldögélt ott.
-Jó estét kívánok, üdvözlöm önt itt a Goldboxban. Járt már itt vagy új bérlőnk?- kezdett bele.-Jó estét, a nagymamám bérelt itt valamit, tudna segíteni nekem.
-Persze, de elötte elszeretném kérni a személyigazolványát. A nagymamája nevét és már meg is találjuk.
Átnyujtottam a személyim.
-Amanda Pierrynek hívták.-Sajnálom, de nincs ilyen néven se raktár, se széf bérelve.
YOU ARE READING
The testament
Adventurete mit tennél, ha az egyetlen élő rokonod is meghalna és végrendeletében kapnál tőle 10 milló dollárt, 3 kulcsot és egy listát rajta 20 névvel.