PARTİ ZAMANI

110 14 10
                                    

Abby ve Tessa'nın partideki kıyafetleri multimedya'da.

Tessa'yı eve getirmiştik. Gayet iyiydi. Yanına oturdum ve elini okşadım. Gözleri pörtledi ve aniden yatarken oturur hale geçti. Onunla birlikte benimde gözlerim pörtledi. Birden sırıtmaya başladı ve bağırarak ''Gidip hazırlanalım!'' dedi. Koşa koşa odasına gitmişti. Birden nasıl bu kadar çocuklaştığını anlamamıştım. Yanına gittim. Üstünü çıkarıyordu. Leonardo ise yatakta uyuyordu. Ne olduğunu şaşırdım. Üstüne siyah dar bir elbise geçirdi. Bana ise sade beyaz bir elbise vermişti. Altına ise mor bir topuklu ayakkabıyı tutuşturup ''Git giyin hadi!'' dedi. Şaşkınlıklarım üst üste ağzımın O şeklinde açılmasına neden oldu. Giyinmeye gittim. Leonardo odaya birden dalınca utanmıştım. Odaya bakılınca bir erkek odası olduğu her halinden anlaşılıyordu. Neden burada değilde Tessa'nın odasında yatıyordu ki. Odayı bir kez daha inceledim. Acayip bir şekilde dağınıktı. Herhalde nedenini anlamıştım. Önüme dönüp Leo'ya baktığımda şaşırmış bir şekilde beni izliyordu.

''Özür dilerim. Senin odan olduğunu bilmiyordum.''

''Önemsiz, hemen giyinip çık bekliyorum''

Odanın diğer tarafına gidip bana doğru döndü. Aşşağılar şekilde baktım. Anlamış olacak ki arkasını döndü. Giyindim ve teşekkür edip çıktım. Anlayış göstermesi hoşuma gitmişti. Tessa'nın yanına gittiğimde güzel gözüküyordu. Saçlarını yapmıştı ayrıca makyajınıda tamamlamak üzereydi. Elinde düzleştiriciyle bana döndü ve beni koltuğa oturttu. Saçlarım hazırdı. Sıra makyajdaydı. Makyajımıda bitirdiğimde ise Tessa'ya ''Leo partiye gelmiyor mu?'' dediğimde Leo aniden odaya dalıp ''Hazır mısınız?'' dedi. Tessa tam cevap verecekken zil çaldı. Josh'la birlikte yanında bir kız gelmişti.

''Anna gelde seni Abby'le tanıştarayım.''

Leo Anna'yı yanıma getirdi ve tanıştırdı. Güzel bir kızdı. Anna Leo'nun koluna girip kapıya götürdü. Josh ise Tessa'nın koluna girip onu arabaya götürdü. Orada öylece kalmıştım. Leo ise sırıttıktan sonra gelip beni aldı. Partiye gelmiştik. Görünüşe bakılırsa partiye çift olarak gidiiyordu. Tessa'ya bunu bana söylemediği için ona daha sonra kızacaktım. Herkes arabadan inip gittiğinde ortada kalmıştım. Başımın çaresine bakmam gerekecekti ki biri koluma girdi. Dönüp baktığımda Robert olduğunu anladım. ''Herhalde bu gece beraber takılacağız.'' dedi. Herneyse tek takılmaktan daha iyi olacağını düşündüğüm için peki dedim ve içeri girmek için yol aldık.

İçeri girdiğimizde rengarenk ışıklar vardı. Adele' in Skyfall şarkısı çalıyordu. Neredeyse tüm okul gelmişti. Küçük bar masalarının etrafında toplanmış gruplar vardı. Gözüm Tessa 'ların masasına çarpmıştı. Rob'la birlikte masaya gittik. Leo yan yan bakarken Rob'a pis bir bakış attı.

Tessa ''Naber Rob?'' dedi.

''İyidir senden?''

''Takılıyoruz işte.'' diyerek sırıttı.

Kısa bir sessizlik oldu. Anna aniden Leo'yu çekerek sahneye çıkardı ve dans etmeye başladılar. Daha sonra birkaç kişi daha çıktı. Rob elimi tutarak ''Dans edebilirmiyiz bayan?'' dedi. Diğer elimlede tutarak ve sırıtarak onu sahneye sürükledim. Bizzat Leo 'yu kıskandırmaya çalışıyordum. Ki bunu başardığımı sanıyorum. Anna'yı bırakıp masaya doğru yöneldi. Masadan içeceğini alıp büyük bir kapıdan içeri girdi. Anna ise ortada kalmıştı. Biraz sonra şarkı bitti ve masaya geçtik. Lavaboya gidiyorum bahanesiyle Leo'nun yanına gittim. Havuzu vardı ama kapalı bir yerdi. Kocaman camları vardı. Garip bir odaydı. Leo şezlongta oturuyordu. Yanına gidip sessizce oturdum. Korktu ve bir an irkildi. Suratıma baktı. Çok yakındım ve kokusunu içime çekiyordum. Çok güzel kokuyordu. ''Neden buradasın?'' dedim. Cevap vermedi hala suratımı inceliyordu. Kendimi tutamadım ve yanağından hafifçe öptüm. Herzamanki gibi aniden kalktı ve tişörtünü çıkarmaya başladı. Çıkardığında ise havuza balıklama atladı. Gözlerim hiç açılmadığı kadar şaşkınlıkla açılmıştı. Neden bu kadar garip bir çocuktu? Hoşuma gidiyordu. Havuzdan çıkıp tişörtüyle kurulandı ve gelip tekrar yanıma oturdu.

''Tessa'yla kardeşiz.'' dedi ve konuşmasına devam etti.

''Annem babamdan ayrıldığından beri eve başka adamlar getirip duruyor. Tanımıyorum. Hiçbirini.''

Ne diyeceğimi bilemiyordum. Sadece orada öylece duruyordum. Cevap veremedim.Robert gelip beni kurtarana kadar.

Üçümüz birlikte masaya geçtik. Partinin çiftleri açıklanıyordu. Rose heyecanlandırıcı bir konuşma yaptıktan sonra çiftleri açıkladı. '' Paritimizin çifti; Anna ve Robert! '' Anna'nın gözleri sevinçle dolmuştu. Anna tatlı bir kızdı onu seviyordum. Bu durum için onların adına sevinmiştim. Açıklandığında Robert beni belimden tutuyordu ve daha sıkı tutmaya başladı. Sahneye çıkmıyordu. Şaşırıp kalmıştım. Anna ise orada öylece kala kalmıştı. Herzamanki gibi. Sessizlik olmuştu ve herkes bize bakıyordu. Anna gözyaşlarını tutamadan koşarak partiden ayrıldı. Leo ise arkasından gitti.

♕♕ Boş Yere Süslenme  ♕♕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin