Hayley

52 4 0
                                    

                            Mesaj

Hiç tanımadığı birinin yatağında uyandı.   Kendine geldiğinde neye uğradığını şaşırmıştı. Yanındaki çocuk hala uyuyordu. İlginç bir şekilde ondan hoşlanmıştı. Dağınık saçlarıyla çekici görünüyordu. Ama Hayley yinede tedirgindi. Kalkıp mutfağı buldu. Biraz su içti ve neler olduğunu düşünmeye başladı.  Olanları zar zor hatırlıyordu. Gece çok içmişti ve bu çocukla dans etmişti. Sonrada eve gelmiş olmalılardı. "Tanrım acaba çocuğun adı neydi" diye geçirdi içinden. Biraz daha oturduktan sonra esyalarini alip cikmaya karar verdi. Yatak odasina girdiginde durup ona bakti. Gercekten yakisikliydi. Cocugun onu aramasi umuduyla bi kagida numarasini yazdi ve yatagin kenarina birakti.

Disari ciktiginda ceplerini yokladi ama bir kuruş para yoktu. Eve nasil gidecegim diye dusunurken nerede oldugunu anlamaya calisti. Şanslıydı. Ev beş on blok otedeydi. "Annem merak etmis olmali" diye dusundu ama sonra bunu pek umursamadigini fark etti.

Eve girdiginde safari ustune atladi. Sesi duyan kadin eski kocasinin geldigini sanmisti ama bu buyuk bi hayal kirikligiydi. Cunku Hayley'in babasi annesiyle ayrildigindan beri hic onlari gormeye gelmemisti. Onlar ayrildi ayrilali Hayley kendini cok dagitmisti. Tarzi, hareketleri yuzunden okuldan atilmisti. Bu buyuklerin gozunde buyuk bir cezaydi ama Hayley hicte oyle dusunmuyordu. Bu onun hayatinin ödülüydü. Anneside hala toparlanamamisti. Surekli icer hep sarhos dolasirdi. Hayley'de bu yuzden bu kadar rahatti.

Elly onu gordugunde hic bir tepki vermedi.Hayley odasina gecip kendini yataga atti. Ahh geceden kalma yorgunluk. Bir kac dakika icinde uykuya dalmisti.

Ertesi sabah kapinin sesiyle uyandi. Zorlukla yataktan kalkip kapiyi acmaya giderken Jane boynuna atladi. Coktan iceri girmisti cunku anahtar saksinin altindaydi. Herzaman ki gibi. Birden Hayley'in boynuna atladi ve birlikte yere düştüler. Bi sure sonra kalkip bi kotuga oturdular. Jane Hayley'in en yakin arkadasiydi. Coktandir gorusmemislerdi ve birbirlerini cok ozledikleri her hallerinden belliydi. Biraz konustuktan sonra Hayley annesinin olmadigini fark etti. Yatak odasina bakti ve diger odalara. Gercekten evde degildi. Telefonuna bakti. 1 yeni mesaj. Mesaj annesindendi. Tatlim bir kac gun buralarda olmayabilirim. Sana yetecek kadar oara biraktim. Umarim bensiz idare esebilirsin. Seni seviyorum. Bir kac gun mu? En son bunu soylediginde üc hafta eve gelmemisti. Ama Hayley'nin umrunda degildi. Gidip paralari saydi ve "Annem bir kac gun buralarda olmayacak ve gorunuse gore istedigimizi yapabiliriz."  diyerek mutlu bi sekilde Jane'e seslendi. Jane'de habere sevinmisti.

Giyinip patenlerinide yanlarina alarak biseyler yemeye çıktılar. Hayley'nin aklina birden dünkü cocuk geldi.

Birer sandvic yiyip kaymaya gittiler. Hayley yoruldugunu soyleyip duvara oturdu. Biraz su icti ve telefonunu kontrol etti. Iki mesaj vardi. Ilkinde "Ben Aiden. Numarani birakmissin." yaziyordu. Bu o cocuktu. Hayley ikinci mesajida acti. "Hey, seni hatirladim. Sen bardaki kizsin. Mesajimi gordugunde bana ulasirsan sevinirim." Aman Tanrim onu tanimisti. Hemen cocugu aradi ve bulusmak icin alnlastilar. Jane'de gelecekti ve bu yuzden Aiden'da bir arkadasini getirecekti.

Ben Aşık OlmamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin