Girl

663 45 6
                                    

"Hazz, prosím, nekřič. " Ozval se za mnou Louis.

Do očí se mi hrnuly slzy a já nevěděl co dělat.

Opravdu mě podvádí?  Ale vždyť jsme spolu jen chvíli. To je jedno!  Ještě mě sem pozve! 

V hlavě se mi honily ty nejhorší scénáře, mezitím co mi po tvářích volně stékaly slzy.

"Lou.. vážně?  Holka? " Zašeptal jsem zlomeným hlasem koukajíc na teď už prázdný gauč.

"Je zabiju." Řekl si spíš pro sebe Louis.

"Je jich víc?! " Rozkřičel jsem se na celý dům, ale slzy téct nepřestávaly.

Z horního patra jsem slyšel šepot dvou lidí a tichý smích. Holky a kluka. Skvělé, má tu orgie.

Dolů po schodech přiběhla již oblečená dívka s klukem.

"Takovej trapas, moc se omlouvám.  My padáme. Mimochodem jsem Jill, jeho sestra."

Dívka, tedy Jill,  se zasmála a proběhli kolem nás. Pak se ozvala rána bouchnutí dveří a domem se rozlehlo ticho.

"Kreténe." řekl jsem vážně.

"Já nemůžu za to že jsme je načapali u intimních chvilkách! " Řekl Lou ještě roztřeseným hlasem.

"Víš jak jsem se lekl?  Že máš holku?  A ještě mě sem pozveš když je tady. " Neubránil jsem se smíchu když jsem pohlédl na Louise celého bledého.

"Já bych tě nepodvedl, ty to víš. " Řekl tentokrát jemným hlasem a přibližoval se ke mě .

"Miluješ mě?" Zeptal jsem se, ač jsem věděl jaká bude odpověď.

"Miluju. "

"Jak moc? "

Pak následoval jemný polibek, který se stával víc a víc vášnivý, až to skončilo oblečením všude po domě a párem milujícím se v horní ložnici.

________________________
Dloooooooouho jsem nic nepřidala, já vím 😃
Teď bych vám to ale měla vynahradit 💖
Děkuju těm, co čtou  💋💟
~Carly~

Tomlinson,Please!  l.s. (Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat