Este ciudat ca de cand eram mica tot ma.m simtit urmarita si protejata dar nu. nu de parinti de alt cineva. De dimineata incerc sa nu o bag in seama.. dar il tot vad. Deunde stiu ca e un el ... dentru comportamentul sau. Cand eram mica i spuneam .. protectorul meu imaginar. Credeam ca este in imaginatia mea. Dar nu era.... . El mereu are grija de mine. Dar in ultimul timp sa cam apropriat de mine . Adica ma crede mai mult de cat o simpla fata care sar putea ori cand sa moara daca nu are spraiul ala de astm. Da am astm dar cum vin dintr.o familie saraca nu avem bani pentru unul. Este ok. El imi spinea ca ma va proteja. Imi spunea si multe alte chesti. Il intrebam ce este. El nu stia ce sa imi raspunda cu exactitate. Dar de fiecare data spunea ca el este un ingeri . Un trup viu dar si un demon. Si mereu adormeam la doar 1 min. Dupa ce spunea fraza. Nici nu apucam sa i spun ceva. Ca eu trebuia sa ma gandesc la o alta intrebare. Si mereu era aceiasi. Cum? Adica sa fi un trup viu dar si sa fi mort in acelasi timp si sa fi inger dar si demon in acelasi timp! Ori cum am mai crescut de atunci . Eu inca il vedeam . Dar nu lam mai bagat in seama. De cat noaptea. Atunci il vedeam cu claritate si il auzeam mai bine. De dimineata i vedeam umbra si il auzeam ca susotea si alte susote pe timpul zilei pe care nu le bagam in seama , find mare si la liceu nu vroiam sa par o ciudata. Seara cand traversam holul cuprins de intuneric ca sa ajung in camera fara sa i trezesc pe parinti mei . Spuneam in soapta pleaca de aici . Pleaca de aici . Si tot asa pana in pat . Unde rad bucuroasa ca nu lam auzit sau vazut. Si sti sentimentul de a iti fi frica atunci cand este trecut de miezul nopti? Ei bine este REAL!!! Simti ca cineva te urmareste . Pai sa sti ca o face.
Acum 2 nopti mia zis ca nu sunt singura care are un "protector" .mi.a zis ca fiecare om il are . Dar uni nu sunt asa de atasati de protejati lor. Atasati in sensul ca au o legatura mai puternica (acelasi adn. Sau au avut o viata la fel de grea/usoara . Sau un talisman. Sau un totem. Etc)
Astazi a fost ultima uara cand lam vazut . Stiu ca este la usa stiu ca este. Dar nu poate intra din cauza pentagramei si a unui bol de sange . In acel bol se afla o parte din sangele meu. Acuma sunt pecale sa ma scap de el. Indrept cutitul catre inima si....
Dedicatie
UnicornGirl92
Dimitri_Dimy
Emo_Killer12
proboteanuclaudia
ErosolVa pwp sis . Pa! X3
CITEȘTI
Povesti creepypasta
Paranormalvoi scrie niste povesti inventate sau auzite si poate si cunoscute. dar ATENTIE!!! NU I INCLUDE SI PE CEI ORIGINALI , ORIGINALI CREEPYPASTA! ADICA JEFF . JANE . TOBY. NINA. SALLY. ETC. MAJORITATEA SUNT TRAIRI SAU POVESTIRI INTAMPLATE . SI DACA VRETI...