Povesti cu final neasteptat1

123 6 6
                                    

(NU ESTE OPERA MEA INTRATI PE YT. SI CAUTATI POVESTI CU FINAL NEASTEPTAT. EU AM SA O FAC PE MAI MULTE PARTI. DAR TEROG NU TE UITA PANA NU TERMIN CAPITOLELE. MULTUMESC.)

ATENTIE CITESTI PE PULSUL TAU!!!!

Final!

Asa.i ca titlul ti.o atras atentia .... nu ai putut rezista sa dai clic. Nu?

Te intrebi despre ce este vorba . Pentru ca aproape toate povestile de acest gen au un final neasteptat

Presupui ca aceasta poveste trebuie sa aiba un final neasteptat.Nu?

Pana la urma am spus si prin titlu ca aceste povesti vor avea un final neasteptat si ca nu voi putea minti despre asta. Nu?

Ca acest capitol va fi scos daca nu va fi uare cum de groaza . Nu?

Ori cat ar fi de groaza aceasta poveste ea nu mai poate avea un final neasteptat. Nu?

Acum te intrebi si mai tare daca finalul va fi bun

Te intrebi daca finalul va fi unul genial . Sau unul la  care sa nu te astepti . Sau poate ca unul trist. Sau poate unul care iti  provoace o emotie  din cauza unei tragedi imfioratoare care iti va intoarce stomacul pe dos.
Sau poate va fi stupid.

Dar chear si asa avand in vedere ca este un capitol sau o carte randam de pe wattpad poate este o poveste dintre acelea. "Uitate sau nu te uita in spatele tau" poate deja a fost poate este un mesaj codificat. Poate este un mesaj ascuns. Un chliseu banal pe care l.ai vazut si auzit de atat de multe ori.

Sau cel putin . Ne satisfacator.

"POATE CINEVA SA FACA UN FINAL DEMN....."

Totusi trebuie sa recunosti "NICI UN AUTOR NU AR SPUNE DESPRE PROPRIA POVESTE CA ESTE UN CHLISEU" Nu?

Iti inteleg dorinta si grijile . Pana la urma urmei cauti o poveste de groaza buna .

Si trebuie sa fiu sincera si este chear "NE PLACUT"

Ceia ce conteaza pentru mine cel mai mult . Nu este ca ti.a placut sau nu . Desi chear m.as bucura daca imi scri ca ti.a placut . Nu...

Ceia ce conteaza pentru mine. Ceia ce m.i se pare important . Este ca ti.ai petrecut o scurta perioada de timp . Concentrandute la ecran. Distras. Cu aceste cuvinte.... mi.ai citit  capitolul si in tot acest timp "NU AI OBSERVAT CE SA INTAMPLAT IN CAMERA TA!!!!".

Povesti creepypastaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum