" ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΒΛΑΜΜΈΝΟ ; " άκουσα κάποιον να φωνάζει μέσα στο μακρύ διάδρομο του σχολείου και δάγκωσα τα χείλη μου τρομοκρατημένη.
Ήταν η ώρα μου και εμένα να φύγω από αυτή την ζωή.
Αντίο μαμά
Αντίο Βιβή
Αντίο καθηγητές" ΒΡΕΊΤΕ ΤΗΝ ΤΏΡΑ!!! " ξεροκατάπια το σάλιο μου και έτρεξα να κρυφτώ στην αποθηκούλα με τα απορρυπαντικά και καθαριστικά του σχολείου πριν με βρει ο δράκουλας και με κατασπαράξει.
Βλέπετε, είναι το τρίτο διάλειμμα αλλά από ότι φαίνεται τώρα ξύπνησε το τέρας και θυμήθηκε ύστερα απο καμιά δεκαριά ώρες ότι εχθές έφυγα και έχασε το στοίχημα...
Μα δεν είναι ό,τι θυμηθεί ο κάθε άσχετος τέλος πάντων!
Ωωωωω ! Και χαρας το πράγμα τώρα. Πεντέξι βαθμούς θα έχασε και κλαίγεται σαν επτάχρονο που του έκλεψαν τις τάπες!" Σπασικλάκι... Πού είσαι;;; " τον άκουσα να ρωτάει σαν λυσσασμένο και μπορούσα να φανταστώ το δεξί του μάτι να τρεμοπαιζει και να γυαλίζει κάτω από το φως, λες και ήταν κανένας τρελός επιστήμονας.
ΑΧΑΧΑΧΑΧ ΑΥΤΌΣ ΕΠΙΣΤΉΜΟΝΑΣ
Βλακείες...
ΑΑΑΑΑ νομίζω ακούγεται παρά πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ δυνατά η φωνή του... ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΊΝΑΙ ΑΠΈΞΩ...
Μπορώ ήδη να κάνω εικόνα την κηδεία μου με τους δύο - τρεις συγγενείς μου να κλαίνε γύρω απ'το φέρετρο και τον Ιερέα να ψάλλει Αιωνία η μνήμη αξιομακάριστη και αείμνηστη αδελφή ημών, Αγάπη!
" Σπασικλάκι!!! " φώναξε ο Θανάσης όταν άνοιξε την πόρτα και νομίζω παρολίγον να τα κάνω πάνω μου ή να πάθω ανακοπή... Ένα απ'τα δύο.
" Πάτερ ημών ο εν τοις---" άρχισα να προσεύχομαι με την ελπίδα να γίνει κάποιο θαύμα.
" Ούτε Ο Θεός δεν σε σώζει Σπασικλάκι! Ούτε Ο Θεός! " ειπε εξοργισμένος και μπορούσα να δω τους μείς του να πάλλονται και τις φλέβες του να διογκώνονται λες κι από στιγμή σε στιγμή θα μεταλλασσόταν σε λυκάνθρωπο με κοφτερά δόντια και την τρίχα κάγκελο!
" Η μαμά μου είπε να μην μιλάω σε αγνώστους. Αντίοοοο !" είπα προσπαθώντας να ξεφύγω ύπουλα και πονηρά και έσπευσα να τον προσπεράσω με λίμπο αλλά έκλεισε την πόρτα απότομα και άπλωσε το χέρι του μπροστά μου, κόβοντας μου την φορά.
" Αυτά να τα σκεφτόσουν εχθές. Τώρα είναι αργά! " με ενημέρωσε και για λίγο έχασα τα μυαλά μου.
Τι θα μου έκανε τώρα ;
Θα με βίαζε ; θα με σκότωνε ; θα πωλούσε τα όργανα μου στην μαύρη αγορά ;
ESTÁS LEYENDO
Το Στοίχημα
Novela JuvenilΕίναι η Αγάπη Παπαπαναγιώτου, τελειόφοιτη και αθώα. Ένα διαβαστερό πλασματάκι που το μόνο άνθρωπο που ξέρει προσωπικά σε αυτό τον κόσμο πέραν της μητέρας της, είναι την καλύτερη της φίλη, τη Βιβή, άντε και τους καθηγητές της. Τί συμβαίνει όμως όταν...