Her zaman ki gibi sabah alarmın sesiyle uyandım demek isterdim ama gece yataktan düşmemle uyandım.
Zaten akşam yatamamıştım tam uyuduğum zamanda da düşünce... Neyse uzandığım yerden kalktım. Yeniden yatığıma yattım ve uyumaya geçtim...
Boş bir kore sokağında ilerliyorum. BTS de ki bütün üyeler önümde
-jimin sen misin?
-Evet aşkım seni çok seviyorum.
-Bende seni...
-Hadiii. Dedi annemin ses tonunda
-N'oldu?
-Hadii kalk artık!
-Nereden?
-Yataktan kalk geç kalıyosun!!!
-Nereye? Ne diyosun korkmaya başladımmAnnemin sesiyle irkildim.
"Noluyo anne yaaa??? " Dedim uykulu bir sesle
"Kızım kalk hadi saat 7 buçuk oldu!"
Demesiyle hemen kalktım.Koşa koşa tuvalete girdim. Dişlerimi fırçaladım. Duşumu aldım ve çıkıp üstümü değiştirdim. Klasik ben, hemen bol siyah t-shirt 'ümü ve altına dar siyah kot pantolonumu giydim. Siyah şapkamıda ters taktım.
Annemin karşısına, "ta-taaa " diye çıktım. Annem hemen yüzüme 'valla gerizekalı bu çocuk' der bakışını attı. Bende tuttum.(XD)
neyse konuyu saptırmayalım. Siyah çantamı salondan alıp kapının yanına koydum.
Annemde hemen bişeyler söylendi."Ya bu kız ne kadar gerizekalı yaa insan salondan alıp çantayı niye oraya koysun ki. Ordan alıyo oraya koyuyo" tamam. Annemi kaybettik. Şimdi çıkana kadar söylencek.
"Amaaan anne ya" hemen yemeğimi yedim. Siyah kulaklığımı da siyah çantama koydum. Siyah ayakkabılarımı giyecekken annem hemen durur mu hiç?!
"Kızım sen manyak mısın? Niye herşeyin siyah? Saçından tut çorabına kadar hepsi siyah"
"Ya anne başlama yine ben siyah giyiyorum ama sadist ya da ateist değilim..."
Ne manaysa aq niye söyledim ki şimdi ben neyse.s"Tamam tamam dikkatli git-gel tamam mı?"
"Tamam" dedim ve okula doğru gitmeye başladım. Okul'a vardığımda daha zilin çalmasına yarım saat vardı. Ben de gitmedim.
Bi kaç sokak aşağıda ki parka gittim kulaklığımı taktım ve sesi sonuna kadar açtım. Tabi ki de kore şarkısı 'BTS not today' çok güzel bir şarkıdır. EXO ve Got7 gibi grupları da dinliyorum. Hepsi çok güzel♥
bi an omzum da bi el hissetmemle çığlık attım dermişim ben o kadar malmıyım mk .d Arkamı döndüm salağın biri vardı ve salak gibi suratıma bakıyodu.
Salak sonuçta (XD) kulaklığın birini çıkartıp 'Ne var?' Diye bakış attım.
"Demin çığlık atıyodun? Noldu?" Atmışım lan demek ki o kadar malım.s"Hiç bir şey, ya bsg senle uğraşamam. "
"Sana bişey söylemek istiyorum."
"Seni tanımıyorum."
"Ben seni tanıyorum."
"Üff ne var söyle"
"Ş-şey"
"Ney?"
"Neyse sana sadece numaramı versem?"
"Kaybol"
"..."
"Ne öyle mal mal bakıyosun? Tamam sen dur ben giderim."
"Biraz bekle"
"N'oldu?"
"Bişey düşünüyorum"
"Napim"
"Sana ne desem diye"
"Niye malmısın?"
"Evet ama senin malın. Sana biraz daha bakabilmek için düşünüyorum."
"Tamam şimdi kaybol."
"Böyle soğuk davranmasan olmaz mı?"
"Niye?"
"Çünkü seni tanıdığım için böyle davranman garip geliyo."
"Nerden tanıyosun sen beni?"
"Ben tanırım."
"Tamam tanıyosun anladık."
"Tamam o zaman numaramı versem?"
"Verme!"
"Peki ama senin peşini bırakmicam."
"Üff s*kt*r git!"
"Görüşürüz"
"Umarım görüşmeyiz!" AMİN!! ÇOK AMİN!Yüzü asık bi şekilde gitti. Amaan napim yaa boşver ama üzüldüm sanki neyse tanımıyorum zaten ve yine bts imle ben beraber kaldık.
Bu arada betese diye okumayın bities o taamm mı.s Hem dinliyorum hem izliyorum. Çok güzel dans ediyolar.
Evet yine sapıklığa bağladım neyse ne diyodum ben ha okula geç kalıyodum. Koşa koşa okula vardım. Ders Tarih olduğu için hoca hem askerliğinden hem de konudan bahsediyodu. Bende en arkada olduğumdan yattım.
Aaa bi de bu okula neden formalı gelmedin diye sorarsanız şöyle anlatayım bu okulda ilk günüm olduğu için neden ilk günün diye sorarsanız da ben önceden başka okuldaydım ama atıldım.
Hem de sadece kız BTS' e kötü laflar söylediği için onu hastenelik ettim diye atıldım. Ne var bunda bütün korecanlar yapar hele ki army seniz o kız öldü demektir.
Bi de bu okula üniformalı gelmek yok çok iyi abii burası ankara bu arada gençler nyse Ders bitiminde kafamı gömdüğüm yerden kaldırıp dışarı çıktım.
Bahçede yürürken kafama top gelmesiyle bağırıp;
"Şimdi s*kt*m ananı g*t beyinli p*ç"
"Abla ne kızıyon ya bilerek yapmadım""Sus lan g*t" diyip çocuğun peşinden koştum yakaladığımda ensesinden tutup "sen ne ayaksın lan gavat"
"Abla valla bilerek yapmadım"
"Kes lan sesini amk veledi bu seferlik affettim. Bi daha olursa topunu keserim." Yaşlı neneler gibi hissettim."Abla valla benim değil şu abinin söz bi daha yapmicam."
"İyi tamam şimdi kaybol."
"Tamam ablam ALLAH RAZI OLSUN."
"Tamam uzatma" derken gözüm onun gösterdiği çocuğa kaydı.Mal gülüyo neyse sınıfa gidim bari bu günde hiç arkadaş edinmedim. Neyse gerizekalılar zaten hemen 'onlor kozo bonzoyoo' diycekler aman ben kendime yeterim. Korecan olan varsa belki arkadaş oluruz ama belki...
-Okul Çıkışı-
Okul bitmiş sonunda ben daha yeni fark ediyorum amk (XD) Neyse bugünde böyle bitti ve eve dönüşte bu sefer parktan geçerek gittim. Biraz daha müzik dinlemiş oldum (XD) gider gitmez kafamı yastığa gömdüm öyle de uyuya kalmışım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kore canavarı
أدب الهواةkore hayrani deli bir kiz kore ye gitmek icin can atiyor ve bir gun eline bu firsat geliyor. tabi ki de kiz gidiyor ve asil olaylar bundan sonra basliyor. (Wattpad'in ilk kore canavarı adlı kitabıdır.)