Předmluva

1.3K 71 2
                                    

Vážení a milí čtenáři,

aby se tak nemnožili dotazy, jestli bude další díl, tak tady je. Akorát zatím není napsaná nová kapitola. Vzhledem k nově začínajícímu zkouškovému období ani v nejbližší době nebude. Pardon.

Alespoň mám víc času na cover, který je zatím provizorní a bude takový dokud se nestane zázrak a někdo neudělá hezčí a víceméně jak vypadá v mé hlave.

Ale pokud jste zavítali k téhle povídce, aniž byste četli Kate, tak vám to poskytuje čas přečíst si její příběh. Na chvíli vás to zabaví. I když už bude možná pozdě, jelikož popis tohoto příběhu vyzrazuje její konec. Pardon podruhé.

Teď k jedné novince, která se týká druhého dílu. Doteď jsem ke každé kapitole dávala pokaždé nějaký obrázek (poctivě ukradený na deviantart.com), přičemž (skoro) všechny obrázky jsou k nalezení v galerii na mém blogu.

Co ale bude novinkou u dalších dílu, jsou písničky. Ke každé kapitole jedna. To abych se po dopsaní kapitoly nenudila s rozmýšlením, který obrázek tam dát, teď budu dumat i nad písničkou. Ale je to především z toho důvodu, že jsou písničky, které mám neodmyslitelně spjaté s určitými situacemi (kapitola Elizabeth Reed - I Knew You Were Trouble od Taylor Swift) či páry (Under Your Spell z Buffy s XXX a Crazy/You Drive Me Crazy z Glee s XXX).

Takže pro začátek, aby se mi po zkouškovém lépe psalo, je na Youtube vytvořený playlist s některými písničkami (externí odkaz). Není pevný, bude se měnit jakmile začnu psát a přidávat další, jelikož tam ještě nejsou všechny. Aktuálně je tam 44 písniček pro určitých 44 kapitol, ne těch nejbližších (některé jsou až pro poslední díl). Možná se někdy přesune i na Spotify, akorát tam se mi nepodaří najít všechny písničky.

Prozatím si tedy můžete projet playlist a hádat, co patří ke komu. Ale hlavně si nezapomeňte přidat tenhle příběh do knihovny, ať vám neunikne první kapitola!

One Geek Girl

Spojené a propojenéKde žijí příběhy. Začni objevovat