Capitolul 1

195 9 2
                                    

Cand m-am trezit ma aflam in tren.Pentru o secunda nu stiam ce s-a intamplat dar apoi toate imaginile zilei precedente mi-au aparut in minte.

Pana ieri locuiam la tara.Nu aveam nici ce pune pe masa dar cu ajutorul unei burse am putut pleca in marele oras si poate cu putin noroc imi voi gasi si o slujba.Imi amintesc ca sunt in a unsprezecea la liceul Feerni.Imi amintesc ca am inchiriat pe net o garsoniera si imi amintesc cum familia mea m-a urcat in tren.

Acum stau si ma uit pe geam la padurea de afara.Nu stiu cat mai avem dar simt cum imi creste adrenalina si nu mai pot astepta nici o secunda.Gatul imi e amortit si as da orice sa merg la baie dar nu-mi pot parasi bagajele mai ales cand impart compartimentul cu un boschetar.....numai mie mi se putea intampla asa ceva.

Dupa inca doua ore de mers am ajns in sfarsit.Am urcat intr-un taxi si i-am dat adresa.Eram atat de norocoasa.Liceul era la doar doua statii de garsoniera.Si ce mai garsoniera!Arata mai degraba a hotel.La subsol era o piscina si spa,la etaj sala de mese si de jocurii si evident dormitoarele.Aveam o camera destul de mare cu o fereastra care dadea spre un parc.Imediat ce m-am schimbat am iesit in ,,explorare''.

La receptie m-am izbit de o fata.

-Oh imi pare rau!ii spun ajutand-o sa-si adune cartile.

Avea un pliant de la liceul meu

-Si tu mergi la liceul asta?ma intreaba vazandu-ma ca ma holbam la pliant

-Da.Maine o sa fie prima mea zi.

-O sa iti placa mult.Locuiesti aici?

-Da,ii raspund bucuroasa ca am intalnit pe cineva,tocmai ieseam la o blimbare.Vrei sa vii?

-Sigur doar sa-mi duc cartile si vin.

Ne-am plimbat amandoua prin tot parcul si am aflat ca o cheama Daiana si ca este in aceasi clasa cu mine.Asta da coincidenta.Un singur lucru nu-mi convine :in loc de Carolina imi spune Carol si ma enerveaza rau de tot.Totusi ma simt umpic ciudat avand in vedere ca ei toti din marele oras sunt atat de bogati iar eu ma limitez cat pot pentru a-mi ramana bani de pizza.

Cred ca am ajuns acasa la 11 seara.Ma grabeam sa ajung in camera mea cand dintr-o data am dat peste cineva.Perfect!E a doua oara cand ma izbesc de cineva azi.Ar trebui sa-mi iau niste ochelari.

-Of scuza,imi pare rau!spun

Cand imi ridic orivirea vad un baiat cu ochii albastri si limpezi,cu parul usor lasat pe spate blond si cele mai frumoase gropite din lume

-Nu-i nimic.Se mai intampla!imi zice apoi pleaca grabit.

Of ce frumos este!Dar singurul lucru de care am nevoie acum e un baiat bogat de care sa-mi placa....nu!o sa ma concentrez pe invatat!cred....

Innocent loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum