Cand m-am sculat razele soarelui imi intrau in ochi.Am dormit atat de bine incat imi venea sa arunc ceasul de perete cand a inceput sa sune.Stiam ca trebuie sa plec la scoala asa ca m-am aruncat din par si mi-am inceput rutina de dimineata.Mi-am prins parul intr-o coada de cal si ma-m imbracat cu bluza verde si blugii mei stramti.
Cand am iesit in hol am dat peste el.Nu stiam cum il cheama sau cine este dar eram hotarita sa aflu.
-Buna!zic in timp ce ma indrept spre el.Eu sunt Carolina.
-Buna.Justin!zice si imi intinde mana.
Cred ca era cea mai calda mana pe care am atins-o vrodata.Era inbracat cu o camasa in carouri si niste blugi negri care ii veneau atat de bine...
-Carol!ma striga Daiana din capatul holului.Sa mergem ca intarziem.
Justin isi intoarce capul si cand o vede pe Daiana ii apare un zambet mare pe fata.
-Hei Didi,ce faci?intreaba mai mult in bataie de joc.Esti prietena ei?spune in timp ce se intoarce spre mine
-Nu te amesteca Justin!spune amenintator Daiana si vine si ma apuca de mana
In acel moment Daiana ma trage de o mana si Justin de alta in timp ce-si arunca replici taioase.Cum am putut sa fiu prinsa la mijloc cand nu stiu despre ce e vorba?Si care e faza cu Didi?
-Gata terminati!tip suficient de tare sa trezesc tot holul.Va purtati ridicol si mai si intarzii la scoala!
-Te duc eu!se ofera Justin.
-Nu vii cu mine!tipa Daiana.
Intr-un final ma strecor pe langa ei si plec singura.Ce Dumnezeu s-a intamplat mai devreme?
Cand ajung intr-un final la scoala imi arunc geanta in dulap si pornesc spre clasa.Mi-as dori ca Daiana sa fie cu mine.Nu imi place sa fiu colega noua.Ma asez in banca asteptandu-l pe profu de spaniola cand intra Daiana pe usa.Parea destul de suparata.Se apropie spre mine atat de repede incat ma rog in gand sa nu faca vreo scena.Spre mirarea mea isi i-a un scaun si se aseaza atat de aproape ca-i pot simti respiratia.
-Unde ai plecat?ma intreaba furioasa.Nu trebuia sa mergem impreuna?
-Pai se pare ca erai prea ocupata cu Justin ca sa-mi mai dai si mie atentie!
-Imi pare rau!
-Ce-a fost aia?Ce s-a intamplat intre tine si Justin?intreb curioasa si pe fata Daianei apare tristetea
-Am fost prieteni dar sora mea si el.....
-Ce s-a intamplat?
Dar nu mai apuca sa-mi raspunda ca a intrat profu.Se duce la banca ei iar eu raman singura la geam.Deci singura mea prietena a fost impreuna cu cred ca al doilea tipm pe care l-am placut vrodata si acum se urasc atat de tare....oare ce s-a intamplat?
Dupa ore am vrut sa o intreb dar era inca trista asa ca pur si simplu m-am prefacut ca am uitat.Ne-am intors amandoua acasa fara sa vorbim prea mult.In usa de la intrare am dat peste Justin.Poate pe Daiana nu pot s-o intrab dar sunt sigura ca Justin imi va da cateva raspunsuri.
-Buna Justin,ce faci?
-Bine ma duc la magazin.Vrei sa vii?
-Sigur,aveam nevoie de cate ceva.
M-am hotarat sa las pe mai tarziu discutia si sa incerc sa-l cunosc mai bina.Se pare ca parintii lui sunt milionari si,pentru ca deja a implinit 18 ani are masina si s-a mutat singur.Sa fiu sincera nu prea arata de 18.Este atat de copilaros...
La magazin am luat un carucior si pur si simplu ma plimbam dupa el.Mi se parea umpic ciudat sa fiu cu el la cumparaturi.Ne-am alergat printre raioane, am lovit cativa oameni,ne jucam cu mingile si am xitit la raionul pentru carti.A fost foarte distractiv.
Nu mi-am dat seama decat la casa ca tot ce a luat el si ce am luat eu s-au amestecat in carucior.Cand am vrut sa le asez m-a dat la o parte si a platit el totul.Mama cati bani avea in portofel.....nu glumea cand a zis ,,parintii mei sunt foarte bogati''.
Abia in drum spre casa am simtit ca il cunosc asa ca am incercat de nenumarate ori sa o aduc in discutie pe Daiana dar mereu evita si schimba subiectul deci n-am mai rezistat.
-Bine!Dar de ce schimbi mereu subiectul adica chiar nu vrei sa stiu ce s-a intamplat?Daiana e prietena mea si cum te aduc in discutie e trista!ce i-ai facut?spun suparata in timp ce gesticulez dramatic
-Daca chiar vrei sa stii ce s-a intamplat bine:trebuia sa o iau pe sora mea de la scoala dar trebuia sa ma intalnesc cu sora Daianei si am zis ca o iau pe soramea dupa dar cand am ajuns disparuse iar Tina(sora Daianei )a spus ca era numai vina mea insa stia si ea ca trebuie sa o iau dar mi-a zis ,,lasa ca o iei tu dupa ca are 4 ani ,sta si ea locului si te-asteapta putin''
Mi-a smuls sacosa din mana si a plecat nervos.Nu puteam sa cred asa ca m-am dus fix la Daiana dar si ea mi-a povestit acelasi lucru apoi a inceput sa planga.
-Daca o vedeai pe sora lui Justin...seamana perfect cu el....nu pot sa cred ca Tina a dat vina pe el....
Mi-a aratat o fotografie si chiar era superba.Imi pare atat de rau pentru Justin.Dupa ce am plecat de la Daiana am incercat sa bat la usa lui dar nu mi-a raspuns doar a tipat din spatele usii sa plec.Ii tremura vocea si mi-am dat seama ca plangea asa ca nu am insistat.Fara sa vreau am deschis o rana veche de-a lui Justin......insa nu inteleg de ce se urasc Daiana cu Justin daca amandoi sunt de parere ca Tina a gresit....Am sa incerc maine sa-i fac o surpriza lui Justin.Ziua petrecuta azi cu el jucandu-ne prin magazin ca doi copii mici a fost foarte frumoasa.
Of..maine am scoala!Am si uitat de teme....