Dimineata a foat un dezastru total.M-a durut capul atat de tare ca nu am putut merge la scoala dar partea buna a fost ca am avut timp sa-mi gasesc o slujba.Sunt vanzatoare la magazinul din colt.Destul de bun pentru inceput.
Am incercat deasemenea sa-l gasesc pe Justin dar nu am putut da deloc de el.In cele din urma am plecat in parc sa ma relaxez.Stateam pe o banca cand cineva s-a asezat langa mine
-Hei Carol,ce faci?ma intraba Justin.
-Bine tu?
-Pai.....dupa cele intamplate cum ca am fii impreuna m-am despartit de Elena.
-Of imi pare atat de rau, toate astea din vina mea....
-Nu, nu e adevarat oricum nu ne intelegeam in ultimul timp asa ca.....poate e mai bine.Mereu mi-a placut sa fiu mai singur.
-Si mie!
Am avut o dupa amiaza minunata cu Justin vorbind despre tot felul de lucruri si mancand inghetata.As fii vrut ca asta sa nu se mai termine.
-Sii parintii tai cu ce se ocupa?ma intraba el dintr-o data
Imi era asa de rusine!!El fiind atat de bogat iar eu....
-Pai au un.....o fabrica....undeva departe.
-Unde?In insule?
-Da pe acolo!
Nu pot sa cred ca l-am mintit dar totusi......cum puteam sa-i spun ca ai mei lucreaza la o ferma cu vaci si porci cand el nici nu cred ca stie cata mancare consuma o gaina in medie pe an.....
M-am despartit de Justin la coltul strazii el avand ceva treaba ,,cu baietii''.Poate se duce la o fata...dar nu!s-a despartit de Elena aia.Am plecat grabita spre magazin.Intram in tura in 10 minute dar bineinteles ca nu-i puteam spune lui Justin ca lucrez el crezand ca sunt super bogata(ca el).
-Se pare ca ai intarziat fix 3 minute si 48 de secunde.Ce ai de spus in apararea ta?ma intreaba furios seful meu
-Eu a trebuit sa fac ceva urgent dar nu se va mai repeta....va promit!spun in timp ce imi puneam uniforma.
Aveam cea mai groaznica uniforma de pe pamant.Eu eram fata care se ocupa cu vanzarea periutelor de dinti.Eram imbracata in una.O periuta mare si rosie facuta special pentru mine......
E atat de inervant cand toti copii vor sa faca poze cu uriasa periuta de dinti....numai Daiana ma intelege.S-a oferit chiar sa se angajeze odata cu mine(ea trebuia sa fie pasta de dinti) dar nu puteam sa o pun la o asemenea tortura.
Deci, pana la sfarsitul zilei eu si Justin eram in regula la capitolul ,,scuze ca te-am facut sa te desparti de iubita ta fotomodel'',mi-am gasit o slujba(deci le pot trimite bani parintilor mei) si eu si Daiana suntem cele mai bune prietene.Mai am de rezolvat doar cu Ami care nu imi raspunde la telefon dupa chestia ca am abandonato la petrecere si inca nu mi-am gasit cheile de la casa.Ingrijitorul nu mi le poate da pe ale lui asa ca.....sigur le-am pierdut la petrecere.
Gandurile lui Justin.
Nu pot sa cred ca m-am despartit de Elena.Era o fata super....
Totusi nici Carolina nu e rea.E genul de fata cu capul pe umeri si-mi cam place.Totusi ma enerveaza ca nu stiu aproape nimic despre ea....e foarte secretoasa mai ales in privinta familiei ei dar voi afla eu.
A doua zi m-am trezit foarte tarziu.Nu pot lipsi si azi de la scoala.E ultimul an la naiba....am lipsit doua zile!cum va da asta la bursa mea??
M-am imbracat rapid si am pornit spre scoala cand o masina m-a clxonat.Era Justin...si arata atat de bine.
-Unde te duci?ma intreba el din masina lui neagra
-La scoala!
-Atunci urca!imi spune in timp ce deschide usa.
M-am urcat repede si mi-am pus centura.Sincera sa fiu e a doua oara in masina lui si ma cam obisnuiesc cu asta.A pornit in viteza iar eu m-am afundat in scaun.
-Sper ca nu ai de gand sa ma rapesti ,nu?
-Sigur ca nu!Asta e viteza mea normala,spune zambind si accelerand
-Cand am fost la film ai condus super bine dar acum....
-Atunci nu vroiam sa te sperii.
Am ajuns mai repede decat ma asteptam la scoala.
-Si ,tu nu ai scoala?il intreb in timp ce ieseam din masina.
-Eu invat acasa cu profesori particulari.
-Trebuie sa fie naspa.Adica fara colegi si mese de pranz,ore de sport...
-Te obisnuiesti!
-Sunt sigura!Trebuie sa plec.Pa!
-Pa!
Am intrat in scoala.Daiana nu se vedea nicaieri dar Ami ma privea din capatul holului.Am tras aer in piept si am pornit spre ea.La jumatatea drumului m-a ,,abordat'' Josh.
-Buna.Ce s-a intamplat cu tine astea doua zile?m-a intreaba dandusi cu mana prin par.
-Am fost ocupata!zicsec.
Am pica pe el.Din cauza lui am fost la petrecerea aia si mi s-au furat cheile.Poate chiar ei mi-a luat-o.Chiar nu am chef de el.Am incercat sa plec dar ma tot batea la cap asa ca...
-Uite ce e :nu te suport!Nu vezi ca am treaba si vreau sa plec?Lasa-ma in pace!
L-am impins si am plecat.Tot ce vroiam era sa vorbesc cu Ami dar e a disparut din capatul holului.In momentul ala am simtit toti ochii pe mine.Adica tocmai am tipat la capitanul echipei de fotbal.Nu multi au curajul asta.Oricum cat de patetic sa fie sa-mi faca ceva.Sunt fata pana la urma.
Am incercat sa fiu atenta la ore dar imi zbura mintea peste tot.La masa de pranz am mers direct la Daiana.Statea la masa cu un baiat.Era inalt, avea parul cret si saten.Destul de dragut fata de ceilalti baieti din scoala.
-Buna Daiana!ii spun in timp ce ma asez langa ea.
-Buna Carol.El e iubitul meu Alex.
-Buna Carolina.Daiana vorbeste mult despre tine.
-Serios?intreb
-Da....de fapt am auzit cat de mult iti plac periutele de dinti si...
-Poftin?I-ai spus?on intreb pe Daiana in timp ce-i arunc un pumn de cartofi prajiti in fata.
Nu pot sa cred ca i-a spus de costumul meu.Nimeni nu trebuie sa stie.
La randul ei imi arunca cu pilaf pe bluza.Ma nimereste si pe mine si pe fata din spate si, inainte sa-mi dau seama, a inceput al treilea razboi mondial(cu mancare).Cand am reuit sa ies din sala de mese eram acoperita cu toate felurile de mancare:de la paste pana la ciorba si inclusiv si suc.Am incercat sa ma curat dar era in zadar.Am iesit din scoala impreuna cu Daiana.Nici in ruptul capului nu as fii stat la scoala acoperita de mancare.
Am incercat sa ma vada cati mai putin oameni in drum spre casa dar era in zadar.Toata lumea se holba la noi.Cel putin ma bucur ca nu eram singura.Am folosit toate scurtaturile pana acasa.Cand am crezut ca am scapat in sfarsit ma intalnesc cu Justin.
-Ia te uita!spune el razand.
-Taci Justin!i-o intoarce repede Daiana.
Brusc mi-am amintit de ,,problema''dintre Justin si Daiana.Am incercat sa evit o cearta dar asta era imposibil.Imi era ata de frica sa nu vina proprietarul.
-Stop!Gata!Suntetii amandoi singurii prieteni ai mei pe care ii am.Va rog, pentru mine, de ce nu vreti sa va intelegeti?Greseala a fost a Tinei nu a lui Daiana,spun spre Justin.Problema e intre Tina si Justin, tu nu ai niciun motiv sa fii suparat pe el,spun spre Daiana.Ce-ar fii sa iesim toti maine in oras si sa va calmati tensiunea asta dintre voi?Pun pariu ca daca stati si vorbiti o sa deveniti buni prieteni!
Ambii au fost de acord mai ales dupa ce am stat jumate de ora sa-i implor.