Poznámky: kurzíva
Sice jsou rozsáhlejší shipy, ale ,,Vlastní tvorba" (vymyšlené postavy atd.) mě donutila vytvořit tuto knihu, proto budu rejpat do jednoho konkrétního.Potřebujeme:
-postavy se chovají jako idioti, protože autorka není schopná přijít na to, jak by se doopravdy chovaly (Jo, myslím to, jak Dean vyznává lásku v druhém dni seznámení)
-autora se sebevědomím větším, jak Deanova láska ke koláčům
- interpunkci, odstavce a gramatiku ve stylu Žesiky
- "vyjímečnou a speciální" hlavní hrdinku
- "vyjímečný a speciální" vzhled + jméno hlavní hrdinky
- popisování toho, co má hrdinka na sobě
- zvláštní schopnosti, o kterých hrdinka neví, nejlépe je začala před chvílí objevovat
-Mary Sue
- formu ,,jak se z nevinného příběhu stalo porno" díla naší autorky
-lásku* (máme dvě možnosti):
a)Deana - zamiluje se do hrdinky, přestane hledat jednorázovky (a v tom lepším případě se do ní zamiluje poprvé, co ji uvidí)
b)Sama - Sam se do hrdinky zamiluje a budou žít šťastně až do smrti
*- speciální kategorií je milostný trojúhelník, kdy se do hrdinky zamilují oba bratři, perou se o ni a ona si musí vybratPostup:
1. představení hlavní hrdinky:
Ahoj, menuju Claria a je my 17 let. Uš od doby co jsem se narodila mám ruzove vlasi.. jako zvejkacku! (Protože když byla moje máma těhotná, zřejmě ujížděla na těch růžových pilulkách proti bolesti hlavy.) Sem normalni pubertalní holka ale občaz slišym hlasi jak se bavi o apokalipse mezy andely. (Děj je zřejmě ve čtvrté nebo páté sérii. A Claria je vlastně Anna.)
2. Uvedení do děje:
Mám staršího brachu Krepyla (Úplně cítím, jak si autorka vybíjí vztek na svého staršího bráchu vymyšlením jména pro toho fiktivního.) a taky tátu ale máma umrela mi přy autohavárii, když mi bilo půl roku. (Rafinovaný způsob, jak čtenáři zdělit, že hrdinka bude médium. Jen,... jestli slyší rozhovory andělů, tak je to s kombinací "uhořela jsem na stropě" smrtí její matky pěkná sračka.) Alespoň tak to tvrdi táta!! (Jakoby mu nevěřila... Počkat, to jen potvrzuje to, že je médium.) Dnezka přijde moje nejlepsi kamarátka Natka, protože u mně bude přezpávat.
*
Druhej den, vsbudím se v 6 hodin ráno, protoze musím do školi. Na sebe si beru: Růžoví top s kocickama a džínové shortki. (Tyhle informace miluju... Autorka to píše každých pět vteřin.) Přehodím přez sebe kozenou bundu a jdu si dolů pro snídani. Natka us jí vafle a vedle ní sedí Krepil. "Nechcez na rande" Ptá se Natky. "Ne, dik" ríká a ukousne kus jahodi. "ale notak" Chytne jí za ruku "Šlysels jí, ne?" Obořím se na něj on zmlkne a odcházý. (Nepodstatná vata...)3. Setkání s Winchestrovými (nebo Casem)
Do školi jsem mně Natku a mně dovezli v mym porzhe. (Ehm,... CO? To je naše hrdinka Natka? Jak to, že má v sedmnácti Porsche - pokud je tím myšleno? A jak vůbec- fajn, kašlem na to.) Pred školou stálo černý auto - zrejmě Impala a u ní dva fakt sexi klucy. (Říká o modelu auta holka, která ani neumí správně napsat slovo Porsche.) Jeden mněl dlouhy blond vlasi a ten druhej kratký a černý. (Už jsem se lekla, že to budou Sam a Dean.) Ten velkej sice sexi bil, ale ten menší... mislela sem, že se roztecu "Vidis ho?" Zeptala jsem se Natky ale moc nahlas a ten mensi se na mě podival a já malem nabourala do jedný dodáfky jedoucí proti mě. (Huh?)
*
"Privitejte prosým nového studenta Deana Winchestra!" Rekla učitelka a do třýdy vešel ten kluk z parkovyste! (Hele, jestli jsme uprostřed čtvrtý série, Deanovi je tak... 30? To jsou v tý škole všichni pošahaní, že si to neuvědomí? A vůbec, KDE jsou jejich falešné indentity?) Polkla sem a Natka vedle mně se potichu zasmala. "musýš si nekam sednout... co treba vedle Klarii?" (To je nová postava nebo nám ta autorka jen změnila jméno hlavní hrdinky?) "Natalie si sedne vedle Belli a Dean vedle Klarii" Rekla ůča. "Ahoj" rekl Dean nervosně a se usmál.4. Schůzka s bratry (nebo Casem)
Po viučování sme se s Deanem rozhodly, ze se se ním a jeho bratrou pudem do parku a oni my vysvetlej, co je na mě zvlastniho atak sem šla. (*Řve z okna*) Když sem prisla tak se bavily s nejakým typkem v bilim kabátě apak on zmizel! (Myslíš Case? V JAKÉ JSME SÉRII!?) "Kdo to byl?" Zeptala sem se Deanovi bratra. "To ti visvětlíme ale ted se prectavim - Já sem Samy" Rekl ten větší trochu nervozne (A nenávidím, když mi říkají Sammy, proto jsem se tak ,,přectavil". Tady bude trojúhelník... jen, podotýkám.) "Fajn co je" optala sem se otravene ale jenom jako (Ona se otrávila jen jako? To abych už nejásala.) "Ty slišýš ruzne hlasi a to sou anděly!! Nikdy sme nic takoveho nevyděly." (A co Anna? SÉRIE?!)
Fajn, pak už jsem vážně nebyla moc schopná číst... Ale u bodu lásky se nám dostala možnost a a poté se tam bavila i s Casem... rozhodně bych si to být autorkou psala do šuplíku. (Protože když bylo mně devět, tak jsem si do šuplíku psala básničky a o Wattpadu jsem ani nevěděla.) Ale mám radu pro lidi, kteří by chtěli takovou sračku dokončit:
-mějte ten nejdebilnější pozdrav a přezdíku... třeba... LÍZÁTKO!
-jděte úplně mimo dějovou linii seriálu
-nebo ne, jen opisujte díly s tím, že tam hrdinku nacpete, protože lidi váš příběh nebudou mít rádi stejně
- hrdinka si musí vybrat Deana (vždycky)
- napište Epilog o tom, jak má hrdinka s Deanem děti a psa a jak žijí normální život
Budu moc ráda za každý komentář a reakci, abych tušila, jestli mám pokračovat.
Děkuji, Anez
ČTEŠ
FANDOM; můj život
FanfictionPo přečtení pár příběhů, díky kterým mám chuť autorům (Hlavně teda autorkám, že?) uříznout prsty a roztřískat počítače (Nebo telefony, tím líp!) jsem se rozhodla, že tyto příběhy vydám do této parodie, která se stává manuálem ke špatné fanfikci a zá...