Poznámky: kurzíva
Guess, who's back? :D Vypadá to, HP a HG zatím zůstanou v koutě a budou mlčky šoupat nohama. Já snesu hodně, ale když příběh vypadá, že dělala moje sestra (nejmenovaná, píše o démonu "Bathazarovi", neptejte se), tak nemůžu.
A jelikož tu máme první bonusovku, bylo by dobré zmínit, že tady budu čistě pouze rozebírat neupravené texty a pouze první kapitoly. Přinejhorším mě autorka zablokuje, no.
Pohled Anny: (První znamení, že to nebude nic moc.)
Je normální den jako každý jiný. Vstala jsem ráno brzo, abych vše stihla než půjdu do školy. Vstala jsem z postele, a šla jsem se převléknout, pak jsem si udělala ranní hygienu. (Tvoje ranní rutina, jak zajímavé.) Než jsem se vydala do kuchyně, tak jsem se naposledy podívala do zrcadla. (Se tam očumuješ furt, co?) Mladá 17ti letá holka, vysoká 165 cm, hubená brunetka s Vlasta dlouhýma až pod ramena (Preferuju "po ramena", takhle bys mohla napsat "po podpaždí". A vůbec, kdo nosí Vlastu na hlavě?) s nenormálníma modrýma očima a blázen do seriálu Supernatural (Lovci duchů). Tak to jsem celá já. Usmála jsem se na sebe a pak jsem vyrazila do kuchyně kde byla mamka, taťka, starší sestra a brácha, potom ještě mladší brácha. (Už teď jí nevěřím, že jí je sedmnáct. Spíš devět.) Vzala jsem si svou snídani a následně ji snědla. (Co jiného by s ní chtěla dělat? Rozmazat si jí po hrudi?) Pak jsem vyrazila do školy.
Ve škole:
,,Ahoj Natko" pozdravila jsem svojí nejlepší kamarádku. ,,Ahoj Aničko" pozdravila mě také, a usedli jsme do naší lavice která byla v poslední řadě. ("Aničko"? Nic proti, ale neměla by být v Americe?) Vyndali jsme si knížky, a hned jsme si začali povídat o seriálu Supernatural. ("Vyndali"? Ty dvě jsou asi ve skutečnosti dva tranzvestiti, což by mnoho vysvětlovalo.) ,,Koukala jsi včera taky na supernatural?" zeptala se mě hned Natka. ("supernatural". Nejsem úchyl na gramatiku, ale Supernatural vs. supernatural. Supernatural = název seriálu, supernatural = anglicky nadpřirozeno. Takhle to zní jako: "Koukala jsi včera taky na nadpřirozeno?") ,,Jo jasně koukala. To nemůžu přece jen tak nechat. Supernatural je moje srdcovka." řekla jsem a obě jsme se zasmáli. Je to můj nejoblíbenější seriál, a ty hlavní postavy obě dvě nebereme jako vymyšlené postavy, a vnímáme je jako by byli naši bratři. ,,Nemůžu si pomoct ale ještě jsem se nerozhodla jestli je lepší Dean nebo Sam, poraď mi." řela Natka a zasmála se. (Jestli je berete jako bratry, proč přemýšlíte, který je víc atraktivní? Incest je hnus.) Podíval jsem se na ní (Měla jsem pravdu! Tranzvestita!) a taky jsem se zasmála. Já jsem se nerozhodovala jestli Dean nebo Sam, u mě bylo jasný, že si rozhodně vyberu Castiela. Je to přece anděl. :D (Zaprvé: Jestli si ho vybereš jen kvůli tomu, Chuck tě ochraňuj. A zadruhé: To, že je anděl, ještě neznamená, že je super. Jasně, je to Cas, ale ten vybočuje z řady, je výjimkou své rasy. Například Uriel byl pěkná svině.) ,,Hele vyber si Deana, je lepší jak Sam. (To zabolelo. I kdyby to bylo naopak.) Ale shodneme se na tom že je nejlepší Castiel." odpověděla jsem jí a obě jsme se krátce zasmáli. (Ta holka musela mít pěkné trama po shlédnutí s12e23. R.I.P.) ,,No jo no. Ty a Castiel, hodili byste se k sobě, a myslím si že by jste si spolu rozhodně rozuměli.Jenže je škoda že je to jenom seriál a že to není skutečné." řekla, a jakmile zmínila poslední větu tak trochu zesmutněla. Podívala jsem se na ní. Chápala jsem jí. Také by jsem chtěla aby to bylo sutečné a né jenom seriál. (Ráda bych to do toho šťourala, jenže jsem sklapla, když jsem si vzpoměla na srpen.) ,,Hele třeba existuje nějaká dimenze nebo prostě svět kde jsou Sam a Dean Winchesterovi, Bobby, démoni, andělé a další příšery, a my by jsme se tam nějak dostali" zavtipkovala jsem. (A řekla celou pointu týhle fanfikce, meh.) Natka se zasmála a já tké. Byl to nesmysl aby tohle existovalo. (Správně, tahle fanfikce je nesmysl, nemůže existovat.) Zazvonilo na hodinu, přišla učitelka a začali jsme se učit.
ČTEŠ
FANDOM; můj život
FanfictionPo přečtení pár příběhů, díky kterým mám chuť autorům (Hlavně teda autorkám, že?) uříznout prsty a roztřískat počítače (Nebo telefony, tím líp!) jsem se rozhodla, že tyto příběhy vydám do této parodie, která se stává manuálem ke špatné fanfikci a zá...