Capitolul 6

146 16 2
                                    

Capitolul 6
Sâmbătă. Asteptam această zi pentru a sta toată ziua pe canapea si sa ma uit la TV dar prietenii mei nu vor acelaşi lucru. Au stat o oră sa ma convinga sa mergem la mall pentru a vedea fete asa ca uite-ma plimbandu-ma din magazin in magazin. Jong In si Sehun sunt inebuniti dupa moda. Sunt genul de fete fitoase care nu poarta nimic din sezonul trecut. E atat de amuzant sa stai la unul dintre ei. Dimineata se chinuie sa isi gaseasca hainele perfecte pentru scoala.
- Baekhyun probează asta. Imi spune Jong In si imi da o bluză impingandu-ma in cabina de proba
Nici nu ma lasat sa comentez. Ma imbrac cu bluza si apoi ies din cabina de probă.
- O luam. Probeazale si pe astea. Spune Sehun si imi da alte haine, impingundu-ma inapoi in cabina
- Dar nu imi plac. Ma plang
- Taci. Sunt la moda si iti va sta bine in ele. Spune Jong In
Nu mai comentez pentru ca stiu ca nu o voi scoate la capăt cu ei.
După ce termin de probat toate hainele si primesc aprobarea celor 2 baieti mergem sa platim. Iar cum credeam ca nimic nu poate sa imi însenineze ziua ai apărut tu. Esti la casa de marcat. Arati atat de drăguț in acea uniforma rosie. Incepi sa împachetezi hainele si ne mai priveşti câteodată.
- Plăteşte tu, noi mergem înainte. Spune Jong In si pleacă cu Sehun
- Si pe acestea? Mă întrebi si imi arăţi hainele băieţilor
- Da. Spun zambind
Incepi sa impachetezi si celelalte haine. Platesc si apoi iti ridici capul zambind.
- Sa mai cumpăraţi de la noi. O zi plăcută va doresc. Spui si imi dai pungile
Pana sa plec te mai privesc si vad ca acum zâmbești. Nu ai zambit pentru ca m-ai vazut pe mine? 
Sfârşitul capitolului 6

SheUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum