Capitolul 4

144 16 0
                                    

Capitolul 4
L-am ajutat din nou pe Sehun. Intra mereu in probleme si eu si Jong In il scoatem din ele. Asta fac prieteni, se ajuta întotdeauna. Merg la dulap si imi i-au cărţile pentru ora de istorie. Am dezordine in dulap si ce fac eu acum? Incep sa imi ordonez lucrurile din dulap. Printre toate caietele si cartile gasesc un caiet neagru.  Sunt sigur ca nu e caietul meu pentru ca as fi scris pe coperta "Death Note. Il deschid si observ ca sunt numai desene cu peisaje din Coreea de Sud. E caietul tau. Dau până la ultimul desen si văd ca ai desenat podul Banpo, dar nu e complet. Inca nu are toate culorile.
- Iubitule mergem in club diseară? Ma întreabă Sumin care apare de nicaieri in spatele meu
- Nu. Am treaba. Spun si inchid caietul si il bag in ghiozdan
Incui dulapul si merg la ora de istorie. Ma asez intr-o banca si mă uit la tine care tot cauti ceva in ghiozdan. Lasi ghiozdanul pe bancă si apoi iesi din clasa. Caietul il cauti? O văd pe Sumin cum merge la banca ta si iti ia ghiozdanul începând sa scoată tot ce ai in el aruncandu-le pe jos. Sumin chiar nu poate sa stea liniștită. Ma ridic din bancă sa merg sa o opresc dar atunci intri profesoara si tu.
- Ce ai facut? O intrebi pe Sumin si mergi lângă ea
Sumin pleacă in banca ei si tu începi să îţi strangi lucrurile apoi te aşezi in bancă si te uiti in jur. Toţi te priveam dar tu ai rămas cu privirea pe mine. Iti dai ochii peste cap si te uiţi în caiet. Nu îţi place ca te priveam? Sau ai crezut ca si eu ti-am împrăștiat lucrurile?
Sfasitul capitolului 4

SheUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum