Capitolul 11
Stau de cateva minute in fata casei tale asteptand sa ajungi acasa. Locuiesti intr-un cartier linistit care iti da o stare de spirit buna. Cu ajutorul lui Luhan mi-am facut curaj si am venit sa iti inapoiez caietul. Nu stiu cum vei reactiona, sper ca totusi sa nu te superi pe mine. Telefonul imi vibreaza anuntandu-ma ca am primit un mesaj.
"A trecut"
Odata cu citirea mesajului primit de la Luhan vin si emotiile. Imi pun telefonul inapoi in buzunar si strang caietul la piept. Te vad venind si aproape incep sa tip. Mainile incep sa imi transpire si cand ajungi in fata mea parca tot pamantul imi fuge de sub picioare.
- Am, ti-am adus caietul. Spun si il intind spre tine
- De ce mi l-ai luat? Ma intrebi si imi smulgi la propriu caietul din maini
- M-am lovit intr-o zi de tine pe holurile scolii si ti-am luat caietul crezand ca e al meu. Spun
- Nu conteaza. Trebuia sa mi-l inapoiezi atunci cand l-ai vazut. Spui
- Nu am avut ocazia. Spun
- Nu-mi pasa de scuzele tale. Spui si apoi intri in casa
Lovesc gardul cu pumnul si apoi incep sa ma indepartez de casa ta.
"Nu a mers"
Ii trimit mesajul lui Luhan si apoi incerc sa ma linistesc.
"Unde esti acum?"
"Voi alerga putin si apoi ma voi duce acasa."
Incep sa alerg pe strazile orasului si timp de o ora nu fac nici o pauza. Ma opresc intr-un parc pentru a sta pe o banca. Nu ma asteptam sa fie o scena dintrr-un film romantic dar nici asa nu ma asteptam sa fie. Nu vroiam sa ma iei in brate dar macar un multumesc. Defapt ma multumeam si cu un zambet. Se pare ca si pentru ca ti-am adus caietul nimic nu sa schimbat intre noi.
Sfarsitul capitolului 11
La multi ani Baekhyun. Si de ziua lui eu voi posta 2 capitole pentru voi.
CITEȘTI
She
Short StoryEl bad boy-ul scolii iar ea o fata plina de mister. Incepe sa devina interesat de ea, incearca sa se apropie, sa se faca placut insa il respinge cum face si cu restul lumii. Oare v-a reusi sa ii fure inima? Sa ii afle secretele? Sa fie mai mult deca...