SKY'S POV
Huh, waarom komt Louis nou op mij af. Ik zal wel weer straf krijgen ofzo. "Hee Sky, ik wil je even mededelen dat de jongens weten dat je een slaaf bent, en dat ze je dus ook straf kunnen geven". Great, mijn leven weer.
BAAS'S POV
Het is weer tijd, tijd voor de jaarlijkse kampioenschappen tussen slavenmaneges. We moeten winnen, maar de slaven moeten vrijwillig meedoen. Als we niet winnen, krijgen we problemen. Uhm, wie zal ik vragen om voor ons te rijden. Sky natuurlijk.
NIALL'S POV
Ik denk dat het tijd is om rond te gaan vragen over mijn moeder. Snel loop ik op een slaaf af. "Uhm, hoi" stotter ik verlegen. "Hallo meester" zegt de jongen met een diepe buiging. "Ken jij Lividia, een oudere vrouw"? "Ik kon haar meneer, ik kon haar, maar toen overleed ze bij de geboorte van Sky". "Oke, hartelijk bedankt".
Menen ze dit. Is Sky mijn kleine zusje.
SKY'S POV
Ik moet weer eens naar de baas toe. Jippie. Hoor je mijn sarcasme. Ik weet nu al dat hij me gaat vragen om vrijwillig in de wedstrijd tussen slavenmaneges te strijden. En ik weet mijn antwoord nu al.
Als ik er eenmaal ben, is het een uurtje later. "Beste Sky, zou jij in de wedstrijd tussen de slavenmaneges willen rijden, vrijwillig"? "Never in a million years, meneer". "Wat kan ik doen om je te overtuigen"? "Geen flauw idee, niets misschien"? "Ik weet al wat. Als jij meedoet, vertel ik je wat dingen over je familie en je afkomst". "Ik doe mee, zeker weten"!
Ik weet kuthoofdstukje. Ik had ff geen inspiratie. Volgend hoofdstuk word weer beter. Als je trouwens ooit zin hebt moet je het liedje chocolatte eens luisteren. Daar kan ik me zo aan irriteren, ik heb het de hele carnaval gehoord. Ik hoop dat het goed was. Chocolatte staat aan de zijkant, met het irritante dansje. Het is niet de beste kwaliteit, en niet het hele liedje. Maar wel grappig.
JE LEEST
Acted, but a slave
FanfictionHoi, ik ben Sky en ik ben 12 jaar oud. En om het kort te zeggen, ik ben een slaaf. Ik ben zo geboren en nu, 12 jaar later, ben ik nog steeds een slaaf. Je vraagt je natuurlijk af, wat voor werk moet je doen. Nou, dat valt nog wel mee, ik moet paardr...