De geheimen zijn erg. Erger dan ik verwacht had. Nu kan ik hier al helemaal niet meer blijven, ik moet weg. Op zoek naar mijn echte familie. Ik loop naar de stallen, en pak automatisch een borstel. Terwijl ik Night borstel kalmeer ik een beetje. Ik ga gewoon een plan bedenken om hier weg te komen. Ik heb al een stappenplan, van 5 stappen.
Stap 1: Eten en drinken verzamelen
Stap 2: Tuig verzamelen
Stap 3: Een uitweg zoeken
Stap 4: Ontsnappen
Stap 5: Mijn familie vinden
Stap 1 is nog wel makkelijk te doen, gewoon veel bij de keuken rondhangen, en dan sneaky naar binnen glippen om eten uit blik te stelen, en drinken moet ook wel lukken, ik vraag dagelijks om een flesje water, en dan vul ik ze als ik ga vluchten. Stap 2 is het makelijkst, ik heb altijd toegang tot de tuigkamer, dus dat zal wel heel snel gaan. Stap 3 wordt moeilijk, maar ik moet gewoon goed opletten. Stap 4 lukt alleen als stap 1 t/m 3 gedaan zijn, dus hier focus ik me nog niet zoveel op. En 5, daarvan heb ik nog geen idee wat ik moet gaan doen. "Sky"? "Wat moet je, ik ben mijn paard aan het borstelen". "Clarissa wil je spreken". "Oké dan, dat ga ik eerst wel even doen dan". Ik leg de borstel weg en loop de stallen uit. Clarissa heeft veel macht hier, omdat ze heel knap is, en ook heel goed kan paardrijden. Ik loop het slaapgebouw in, en richting haar kamer. "Hallo Sky, fijn dat je zo snel kon komen". "Natuurlijk Clarissa". "Luister goed Sky, ik heb een aanbod voor je, een heel goed aanbod". "Vertel me meer Clarissa".
—-
Hallo allemaal, ten eerste, duizend maal sorry, ik had een grote writersblock op dit boek, maar nu heb ik weer ideeën, dus, ik kan weer gaan updaten! Willen jullie als jullie tijd hebben ook mijn andere boeken bekijken?
Groetjes en tot de volgende keer!
JE LEEST
Acted, but a slave
FanfictionHoi, ik ben Sky en ik ben 12 jaar oud. En om het kort te zeggen, ik ben een slaaf. Ik ben zo geboren en nu, 12 jaar later, ben ik nog steeds een slaaf. Je vraagt je natuurlijk af, wat voor werk moet je doen. Nou, dat valt nog wel mee, ik moet paardr...