BAEKHYUN İLE HAYAL ET PT.2

585 25 1
                                    

   Size okurlarım demeyi çok isterdim ama hikayemi okurlarım diyecek kadar okuyan kişi yok 😔 umarım bizde büyür ve diğer kitaplar gibi oluruz...
   
  Fighting!!
    나는 당신을 사랑합니다 💞

   Hatırlatma:
Baek senin yanına oturdu ve elini tutarak sana....
    PART 2
Baek: (Adın) Ben
   Derken sınıfa en iyi arkadaşın (isim size kalmış) daldı.*abarttım*
Arkadaşın: (Adın) nerdeydin tam 10 dakikadır seni arıyorum hem neden telefonunu açmıyorsun?dedi.
O anda Baek
- B-en gitmeliyim. Dedi ve koşarak sınıftan çıktı.
Sen ise arkadaşına her şeyin içine s*ç**n der gibi göz devirdin.Arkadaşını bakışlarınla dövüyordun.
O ise olayı anlamamıştı.
Sen konuşurken dinlediğini ve Baek'in sana itiraf edeceğini anlattın.Arkadaşın ise pişmanlıktan ölüyordu. Sende "Neyse sorun değil" dedin.Ders zili çaldığı için sıranıza geçtiniz ve ders başladı. Ama Baek sınıfa gelmemişti.Baek'in arkadaşlarına "Nerede?" bakışları atıyordun onlar ise sana öyle bakıyorlardı. Baek için endişelenmiştin. Nede olsa onu seviyordun aslında sevmiyordun ona AŞIKTIN ve onu görmeden duramuyordun. Bu kadar zaman karşılık almadan onu sevip nasıl ona bu kadar bağlandım diye düşünüyordun.Çünkü onun seni sevdiğinden haberin yoktu.Sınıfta olduğunu hatırlayınca hemen saate baktın dersin bitmesine daha 30 dakika vardı.1 dakika 1 yıl gibi geçiyordu.Dersten bir bahane bulup çıkman gerekti çünkü için içini yiyordu.
Sen: Hocam kusura bakmayın unutmuşum ama beni ........ hoca çağırmıştı onun yanına gidebilir miyim? Dedin.
Öğretmen: Tabikide gidebilirsin. Dedi
Sen dersten çıkmasına çıktın ama ne yapacaktın Baek'i nerede arayacaktın?

   Yazım yanlışlarım varsa özür dilerim.Bu bölüm diğerine göre biraz uzun oldu 193 kelime ama ben bunları yazınca 250 kelime felan olur. Neyse ilk baştada söylediğim gibi umarım büyürüz ve umarım bu bölüm hoşunuza gitmiştir 😘

Bu arada kapağın yapımıda bana ait umarım hoşunuza gitmiştir. Neyse ben bu bölüm çok konuştum;
  Annyeong 👋

EXO İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin