"Hayır tekrar o eve gidemezsin !"
"Gitmeliyim anlamıyorsunuz oraya gitmeliyim. Eşyalarımı toplamam gerek.Eğer annemlere söylersem beni burdan götürürler ve bir daha sizi göremem." beni kimse anlamıyor. Arkadaşlarım bile. Benim zaten kaybedicek birşeyim yok ki. Reyhan sinirle masayı toplamaya başladı. Ne yapıcam ben ya.
"Tamam .Seninle gelicem ama hemen geri dönücez yani acele ediceksin tamam mı ?ben korkarım." dedi melis'im ay yerim ama ya tamam Reyrey'ide anlıyorum o da benim iyiliğimi istiyor. Melis'in yanagına sulu bir öpücük kondurdum."Tamam hadi gidelim" bir an önce gitmek istiyorum. Reyrey'in sesiyle ikimizde ona döndük. "Fazla geç kalmayın sonrada hemen buraya geliceksiniz ya...hani ondan dedim."
Melis'le birbirimize baktık ve aynı anda "Peki anne" diyip gülmeye başladık. Tam montumu giyicektim ki melis "Dur benim montum ince ben senin montunu giysem olmaz mı? Hem bir filmde görmüştüm eğer bizi görürlerse ayrı yönlere koşucaz bide montundan dolayı seni ben sanıcaklar nasıl fikir ama ?" dedi. "Hadi canım al şu montu giyebilirsin acele et geç kalmayalım. Hem fazla polisiye
filmi izliyosun."
*****
Anahtarı çevirdim ve içeri girdim. Girmez olsaydım. Herşey darmandağın bütün çerçeveler yerde,vazoların hepsi yerde, koltuklar yırtılmış, yavaşça içeri girdim üzerimdeki montu çıkarıp yırtık koltuğa koydum Melis'te aynısını yaptı .Elimi başıma koydum ve ağrıyı gidermek için ovmaya başladım. Bunu nasıl yaparlar. Aklıma annemlerin odası geldi.Orada bir kasa vardı. zor durumda kullanmak içinde bir miktar para hemen odaya koştum.
Melis arkamdan sesleniyordu ama duymak istemiyorum. "Derin tuzak olabilir buradan hemen çıkmalıyız." hayır bu kasaya bakmalıyım. Kasayı açamadıklarda kasayı sökerler sandım ama öyle yapmamışlar. Teşekkürler Allah'ım .
Hemen şifreyi girdim içindeki bütün parayı pantalonumun cebine koymaya başladım. Kafamı Melis'e çevirdiğimde etrafı inceliyordu gözüme aile fotoğrafımız takıldı benim yüzümü kesmişlerdi . Benimle dertleri ne ? Sonra yatağın altındaki küçük siyah çantayı çıkardım ve içine ıvır zıvırları doldurdum bir kaç parçada kıyafet koydum Melis'e dönüp "Burdan hemen çıkalım.Yada Bekle ayakkabılarımı değiştiricem." kahve rengi ugg'larımı çıkarıp siyah botlarımı giydim. Elimle gidelim işareti yaptım ve evden çıktık Melis kendi siyah montunu bana verdi. "Saol sizde olmasanız ben ne yapardım?" yolun ortasında ona sarıldım. "Hadi bir an önce bu mahhaleden çıkalım. Korkmaya başladım." başımla onayladım hızlı ve büyük adımlarla yürümeye başladık. Soğuk rüzgar yüzüme çarpıyordu ve burnumda kızarmıştı. Melis'e baktığımda montunun kapşonunu takmıştı. Bende hemen kafama geçirdim. Bir elimide montumun cebine koydum. Diğer elimde çanta olduğu için parmaklarımı hissetmez oldum. Sokağa döndüğümde karşımıza siyahlar içinde biri çıktı. Kim olduğunu çıkaramıyorum ama tanıdık bir siması var. Melis yanıma sokuldu ve kulağıma eğildi. "Poyraz bu." evet Poyraz'dı. Burdan gitmeliyiz. Üzerimde Melis'in montu var ve ikimizinde altında siyah pantalon. Beni Melis sanıyor olmalı çünkü ona doğru yaklaşmaya başladı. Melis birden arkasını döndü ve hızla yürümeye başladı. Poyraz'a baktığımda sinirle bize doğru yürüyordu. Korktum ve hemen Melis'in peşine takıldım. "Derin hemen diğer sokağa gir ve koşabildiğinden çok daha hızlı koş çünkü peşimizde bir pitbull var. ben başımın çaresine bakıcam." beni sokağa doğru iktirdi. "Acele et uyuşuk koş!" Koşmaya başladım arkama baktığımda Melis diğer yöne koşuyordu ve çok hızlıydı. Onu görünce daha hızlı koşmaya başladım hatta Poyraz'ın Melis'in peşine takıldığını görünce daha hızlı koşmaya başladım. Canım arkadaşım kim bilir neler olucak. Bu iki oldu?!? Ellerinden ikinci kurtuluşum. Kendimi bir filmin ortasında gibi hissediyorum.Elimdeki çantaya iki elimle sarıldım daha hızlı koşmaya başladım. Şuan kaçıyorum.Gelecekte olacaklardan kaçıyorum. Kötülüklerden kaçıyorum. Yanlışlıklardan kaçıyorum. Siyahtan kaçıyorum. Belkide kaderimden kaçıyorum. Apartman kapısının biri açıktı. Hemen oraya girdim kapıyı da kapattım. Sabaha kadar çatı katında kalabilirdim. Sabah olunca bir taksi çağırır Reyrey'i alır ve Denizli'ye gideriz. Melis içinde adam göndeririz. Íşler yoluna girdiğinde okula devakm ederiz. Hayatım ne kadar güzel ama !?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gel Bide Benden Bak!
Romanceİntikam? Aşk? Mutluluk? Hüzün? Siyah? Beyaz? Derin ve Poyraz 'ın hikayesi.