1

127 5 2
                                    

Začal lejak. Domov mi ostávalo ešte 5 kilometrov. Premokla som. Napadlo ma stopovať. Zastavil mi veľký Jeep. "Ahoj, je veľký dážď nechceš zviesť ? Nástup. " Povedal milo. "ďakujem. " Nasadla som. Usmial sa. "Kam chceš ísť? " Zamyslela som sa či mu mám povedať konkrétne bydlisko. "Ružová 123" Povedala som. Chlapci sa zasmiali a pozreli na seba v tedy som sa trochu zľakla. Celú cestu sme sa rozprávali. Boli veľmi milý. Zrazu odbočil do prava zlým smerom. "Počkať! Zle ste odbolčili." Povedala som nevrlo. Zasmiali sa pokračovali v ceste. Videla som hustý les. Začala som pociťovať strach. Po čele mi tiekla kvapka potu. Po 10 minutách povedal " Ako sa voláš? Ja som Miloš, "Pokračoval "Za volantom je Jano, ty sa ako voláš? " Chvíľu som na neho pozerala a potom zo mňa vypadlo "Jamie som Jamie" Počula som len šmik a videla som pred sebou len tmu. Po dlhom čase som sa zobudila v lese. Do tváre mi udrel lúč slnka. Počula som šum potôčika . Objavil sa nad domnou Jano oblial ma vodou z potôčika.
"Stávaj ideme! "Zavelil. Chcela som sa postaviť ale nešlo to pozrela som sa na nohu bola celá krvavá. Postavil ma "Davaj! Musíme ísť! " Ironicky povedal Jano. " Nejde mi to pomôžte mi! "Poprosila som. Počula som Miloša "Poď sem našiel som chatu " Zobral ma na ruky jano dal si ma cez plece a ťapol ma po riti. "Dobrá riť. " Zasmial sa a pokračoval v ceste. Bola som radšej ticho. Onedlho som uvidela chatu. Vyzerala veľmi opustene. Boli tam 4 izby spálňa, kúpeľňa, kuchyňa s obývačkou a ešte jednou izbou. Zaviazali mi ruky a pripli o posteľ. Jano bol vysoký mal pekné krátke vlasy. Prenikavé oči a plné pery, a bol vyšportovaný a bol veľmi pekný. Zase Miloš bol veľký tučný blonďavé vlasy malé ústa a hnedé oči. "Je ti zima? Keď máš také ľahké oblečenie " Jano sa opýtal ani som nestihla povedať a hodil na mňa deku. Odišiel. "Prosím prečo som tu? Haló čo tu robím? " Prišiel Miloš dal mi silnú facku "Drž hubu! Uniesli sme ťa a čo tu robíme sami nevieme... " Smial sa ako divý "Puste ma! Aj tak sa to skončí dobre! " Kvapky mi padali po tvári. Dal mi dve facky...

-------------
Tak ľudia prvá časť na svete! Nezabudnite hodnotiť komentovať... Dúfam že sa vám páči! ❤❤

SamotaWhere stories live. Discover now