Odišiel z izby. Utápala som sa v otázkach myšlienkach. Nevedela som čo tu robím. Večer prišiel za mnou Jano. Odviazal mi ruky. "Doniesol som ti vodu a lesné jahody. " Povedal veľmi úprimne "Preč... " Nestihla som dopovedať "Čššt neboj sa najedz sa pospi si príde sem Miloš a bobozká ťa neprotestuj ináč dojde k niečomu horšiemu " Pošepkal do ucha. "Ale ja nechcem ja chcem ísť domov." Povedala som po tichu ale s plačom. "Neboj sa dám na teba pozor! "Upokojil ma. *O pol hodinu
Prišiel Miloš do izby. "Čau kočka! No čo pripravená?"Povedal veľmi divne zľakla som sa no spomenula som si na Janove slová. Bola som ticho keď na mi dal ruku na brucho a začal ma bozkávať. Po licu mi stekala kvapka slzy. Bol to prvý bozk ktorý som nikdy nechcela. Po chvíli prestal. "páčilo sa ti to však?" Smial sa. Civela som na neho bola som radšej ticho. O chvíľku som počula chrapot a kroky. Prišiel Jano "Ahoj" bolo ho ledva počuť. Celý deň som plakala. "Neplač, ticho tichučko" Sadol si na posteľ. Pohladkal ma za vlasy. Otočila som sa na ňho. Usmial sa. Keď som ho videla usmievať tak som sa na neho zapozerala a chcela som aby on ma bozkával. Zamilovala som sa do jeho úsmevu. "Prečo sa tak na mňa pozeráš? "Spýtal sa po dlhej dobe. "Neviem páči sa mi tvoj úsmev" Povedala som s úsmevom. "Ou to som ešte nepočul,Ďakujem! " usmial sa. Sadla som si na posteľ. "Je tu strašná nuda nepovieš mi nijaký vtip? " Opýtala som sa. "No dobre...," pokračoval "Doktor predpíše chlapovi čípky.
On nevie čo s nimi, tak ich nakrája, chleba, cibuľu a všetko zje.
Na druhý deň príde k doktorovi, že už žiadne nemá,pýta si predpísať ďaľšie.
Doktor na neho pozrie a hovorí:
- Človeče a čo ich žerete ?.... a chlapík ironicky odpovie:
- No nie, pchám si ich do riti!...." Neustále som sa smiala. Zrazu chrapot prestal a počuli sme krorky.----------
Nová časť...
Dúfam že sa vám páči nezabudnite komentovať hlasovať…
Ďakujem za všetko !❤❤❤❤
YOU ARE READING
Samota
Mystery / ThrillerChystala som sa domov. Zrazu vidím cítim kvapky. Napadne ma stopovať. Nasadnem do jeepu. Odbočili zlým smerom. Stane sa havária. Zobudím sa v hustom lese. Schmatne ma Jano a odnesie do chatky. Po pár týždňov som sa dala na útek. Našli ma Jano ma obj...