Prológ

397 29 33
                                    


Draco Malfoy si to náhlil chodbou do Veľkej siene až tak, že za ním plial a šuchtal dlhý čierný hábit. Stoly sú rozdelené do štyroch fakult Chrabromil - čo má statočné a chrabré srdce, Bifľomor -poctiví a splnia si svoje školské povinnosti, Bystrohlav - majú hlavy bystré a posledná a tá je i jeho Slizolin - nie sú zlí len chcú dosiahnúť svoj cieľ a pre ten spravia úplne všetko. 

Otvoril si ťažké dvere a vstúpil do známej Veľkej siene a rozhliadol sa po nej. 

Riaditeľ a profesori sedeli a pri ostatných stoloch to šumelo. 

Goyl a Crabbe si už napchávali svoje  bruchá ako inak tak prešiel a prisadol si k ním. Pri tom mu pohľad zastavil na stol Chrabromilu kde si Harry Potter, Hermiona Grangerová a Ron Weasley nad niečím smiali. Ako neznáža túto trojicu, ale aj tak mu dlho stáli oči na nej. Musel uznať, že nevypadá zle a má úprimní smiech a vzapätí si vynadal v duchu, že na čo to preboha myslí? Je to humusáčka. Nič viac a nič menej. Pokrútil hlavou až mu do očí spadli jeho blonďaté vlasy napravil si ich a rozhliadol sa po stole boli na ňom samé dobrôty. Pečivo, zelenina, ovocie, koláče a rôzné jedlo a na pitie ovocné čaje a džúsy. Na tanier si uložil na čo mal práve chuť a pustil sa do toho a popíjal džús. Príjemná vôňa doslova škriabala vaše nosy a úžasná chuť sa miešala v ústach. 

Keď už nikto nejedol riaditeľ tlieskol a všetko čo bolo na stoloch zmizlo. 

Vstal a prešiel k mikrofónu bol to mudrí starec so sivými vlasmi a bradov na očiach sa vynimali okuliare a celá sieň stíchla a čakali čo im povie. 

Albus Dumledore prehovoril a povedal svoj preslov, že ich tu víta a o profesoroch. Jeho hlas sa niesol mal ho hlbokí vedel byť i milý, ale aj prisný zároveň. Nikto si nedovolil čo i len šuchnúť dokonca aj Slizolinčania mali pred ním rešpekt. Potom aj ďalší im povedali nejaké ďalšie veci a už sa mohli rozísť dneska ešte majú voľno, keďže iba včera pricestovali a tak už mohli ísť do svojich koľají. 

Sám nemohol uveriť, že už druhí rok je na tejto škole a cez prví sa toho dosť udialo. 

Kráča si to chodbou a niekto zakričí jeho meno. Otočí sa a uvidí profesorku McGonagallovú tak ide za ňou. Zavedie ho do jej kabinetu a čo ho udiví, že je tam i ona. Ani sa na ňu poriadne nepozrie a očakavá čo od nich profesorka chce.

Minerva McGonagallová prehovorí svojím prisným hlasom: „ Asi sa čudujete prečo ste tu? " 

Až Vám z jej hlasu prejdú po tele zimomriavky.

P: „ Hermiona Grangerová si najlepšia žiačka na tejto škole! " pochvalí ju. 

Draco sa zamračí a nechápe čo tu robí? 

P: „ A Vy Draco Malfoy zase najhorší žiak na škole! " pozrie naň karhavo.

D: „ A čo ja s tým? " povie drzo.

P: „ Rozhodli sme sa viacerí, že Vás bude slečna Grangerová doučovať! "

Obaja vytreštili oči v šoku.

D: „ Čože? " „ Ja sa od humusáčky nebudem učiť! " kričí.

P: „ Budete musieť pán Malfoy! " 

D: „ Ja  nič nemusím! povie naštvane a ujde odtiaľ.

Hermione len tečú slzy.

P: „ Upokojte sa slečna Grangerová! " „ On to tak nemyslel v svojej hĺbke  je dobrý chlapec len si to neuvedomuje! " 

Draco Malfoy naštvane vybieha na dvor a kopne do  najblížšieho kameňa čo ho upokojí.

Nakoniec sa vráti do profesorkinho kabinetu.

D: „ Tak fajn nech ma doučuje, ale len nech o tom nikto nevie! " musí si predsa zachovať svoju povesť.

P: „ O to sa nemusíte báť! " „Začnete zajtra po vyučovaní! " tým ich prepustila.

Obaja vyšli z jej kabinetu.

 Hermiona skrývala to, že plakala a pomaly išla preč.

Draco sa rozhliadol chodba už bola prázdna bola tam len ona a on. 

Chytil ju a pritlačil k stene a v  jej hnedých očiach uvidel strach.

Dlho jej do nich hľadel a videl i to, že plakala.

D: „ Neboj sa len ak o tom niekomu povieš tak si ma nepraj až vtedy sa ma budeš môcť báť! " prehovoril po dlhom tichu.

H: „ Ja to nikomu nepoviem! " odpovedala.

D: „ To je dobre dievčatko! " prešiel jej po vlasoch.

Následne ju pustil a zmizol.

Hermiona tam stála ako stolný stĺp a triasla sa s jeho dotyku jej bolo nejako zvláštne. 

Nakoniec sa vrátila do svojej koľají kde ju čakali Harry a Ron a zvedavo sa pýtali. 

Nepovedala im nič podstatné.

Nakoniec strávili čas rozprávaním, hraním a podobne.

Čas ubehol rýchlo a išli na večeru do Veľkej siene a následne do svojich izieb a spať.

Nedočkaví na zajtrajší deň.

Takže moja prvá FF na HP a to na Driamore 

Milujem tento ship ❤😂

Dúfam, že sa Vám bude páčiť 

Chcem sa poďakovať @_NuTellka_ za nádherný cover ❤😊

@LucyNeu za podporu a proste za všetko ❤ je to skvelá dušička a budem nesmierne rada ak sa pozriete i na jej skvelé príbehy ;) 

A preto im tento príbeh venujem 😊

Tak to by už bolo všetko  

Mám Vás rada 

Vaša Zuzi ❤











Učenie s nepriateľomWhere stories live. Discover now