Všední den,Nebo ne ?

161 10 2
                                    

 Crrr Crrr!! "jak já tenhle zvuk nenávidím" Zakřičím ospale

Pak se vyhrabu z postele,kouknu na hodiny a už teď vím že nestíhám.Utíkám rychle na záchod,pak do koupelny.Zapnu žehličku a zatím co se mi nahřívá si rychle udělám makeup..Moc se nemaluju takže klasika :Řasenka,Linky a balzám     

Pak se jdu rychle obléknout.Hodím na sebe černé rifle s dírama na kolenech a vysokým pasem,k tomu si obléknu bílý croptop a okolo pasu si obmotám mentovu mikinu (<3)

Poté Seběhnu schody vezmu si z lednice svačinu kterou jsem si chystala večer (Rohlík s vysočinou :D) a hodím ji do batohu.Pak si jen dám sluchátka do uší a utíkám na autobus,jako písničku si vyberu Imagine Dragons-radioactive

"Uuuf" oddychnu si že autobus jestě nepřijel .Stojím si tak v klidu na zastávce a okolo projela černá škodovka a v ní seděl ON..Ten kluk kterého chci celý život vidět. Nevím jestli se mám smát nebo brečet protože jenom projel okolo zastávky aby se otočil..Asi zabočil někam kam nechtěl..Pomyslela jsem si ..Pak jsem ale dostala nápad .Protože se ještě otáčel s tím autem tak jsem serozběhla za ním ale moje nohy nestačily a jeho auto bylo rychlejší ..Celá smutná a udýchaná jsem se vrátila na zastávku ,protože zrovna přijel bus..Sedla jsem si naštestí sama takže jsem mohla být v klidu rozvalená..Pustila jsem si do sluchátek Depresivní písničky a přemýšlela o něm..Jak hrozně moc ho miluju,Jak bych se s ním chtěla setkat .Hrozně moc mě užírá to že jsem od něj byla metr a stejně jsem mu nemohla nic říct,vylít mu svoje srdíčko .

Autobus už přijel k mojí škole a já vystoupila..Už se nemůžu dočkat až to všechno vyslepičím Kačce

Přišla jsem do třídy  Káťa mě pozdravila

"AHoooj Klári"

"Ahooj neuvěříš co se mi přihodila"Odpověděla jsem jí

"Povídej" Řekla Káťa

A tak jsem jí všechno řekla.Zírala na mě s otevřenou pusou..Hned se mě vyptávala jak vypadá naživo,jak řídí ..Samozřejmě mi vyčetla to že jsem běžela pomalu atd..

Tak jsme byly obě docela smutný že nám to nevyšlo..Třeba příště.

Dál jsme měli matiku,a pak češtinu..no prostě škola :(

Když zkončilo vyučování šli jsme na oběd,dnes byl neobvykle docela dobrej krůtí maso na bylinkách a rýže.Přezula jsem si boty,dala do uší sluchátka a vyrazila na zastávku.Dojela jsem domů.Pozdravila mámu a šla nahoru do pokoje ..

Rozhodla jsem se že když už mi to nevyšlo ho vidět dneska tak se aspoň podívám jak dokonale vypadá na fotkách.Když jsem projížděla jeho facebook tak mě napadlo že si ho přidám do přátel.Odeslala jsem žádost a šla se osprchovat.Když jsem se vrátila ze sprchy do pokoje nevěřila jsem svým očím.."ON MI TO PŘIJMUL" Křičela jsem po celém pokoji.

"Klári neblázni a pojď dolů máš na stole večeři." Křičela mamka.

"Už jdu Mamí"Zavolala jsem nazpátek a seběhla schody.

Dole už vonělo jídloo (jsem milovník jídla <3)

Sedla jsem si ke stolu a pustila se do jídla

Mezitím začala máma vyzvídat

M:"Klárko proč jsi se tak radovala".

K:"Ále to tě nemusí zajímat mamkoo".

M:"Na něco jsem se tě ptala".

K:"No tak dobře,jeden youtuber mi přijmul žádost na facebooku,MenT jsem ti o něm přece říkala".

M:"Ach ty vaše Facebooky.Běž už spát zítra máš nultou"

K:"Ajo vlastně tak já jsem už vykoupaná tak jdu spát tak dobrou Mami"

M:"Dobrouu"

Lehla jsem si do postele a usnula.

Tááák to je pro dnešní díl všechno.Doufám že se vám líbil.

Pááá. :*


Měla jsem tě ráda...Where stories live. Discover now