Prima zi de liceu.

47 2 3
                                    

Mda..buna eu sunt Skyler Anastasia Moore dar prefer Sky,locuiesc in New York si am 16 ani, parul il am  blond si ochii de un albastru ca marea, am 1,68 si un temperament foarte vulcanic, din vina comportamentului meu am fost exmatriculata de la trei licee pana acum dar nu prea imi pasa, eu sunt genul da bad girl dar acum hai sa revenim.
Ma trezesc dimineata din vina ceasului meu enervant, ma ridic lenesa din pat si ma indrept spre baie pentru ami face rutina de dimineata, dupa ce termin ma indrept spre dulap de unde scot o pereche de blugi rupti, un tricou negru pana la buric cu un craniu urias pe el, parul meu lung il las pe spate, imi iau telefonul si geanta si cobor scarile in bucatarie unde dau de mama.
E: Neata mama,spun eu in timp ce ma apuc de mancat micul de jun.
M: Neata scumpo, gata pentru ati vedea noul liceu.spunea ea cu vocea ei calma si totodata cristalina.
E: Mda...se poate spune ca sunt,spun si ma indrept spre usa unde ma incalt cu adidasi mei negri cu crani si o salut pe mama.
E: Pa mama ne vedem, spun in timp ce ies pe usa, dar inainte sa inchid usa o aud pe mama spunand.
M: Pa scumpo si ai grija.dupa care ma indrept spre noul liceu.
Cand ajung in fata liceului si intru pe poarta toti se uita la mine ca la felul paispe dar ii ignor si ma indrept spre intrarea in liceu.Eram pe holurile liceului si cautam secretariatul scoli si cand ajung bat la usa.
D: Buna ziua cu ce va pot ajuta.spune o femeie roscata cu ochi verzi ca smaraldul in varsta de 38 de ani.
E: Buna ziua eu sunt noua eleve Skyler Anastasia Moore.spun eu fara pic de restanta in glas.
D: A, domnisoara Moore ma bucur sa te avem la noi in liceu, eu sunt directoarea acestui liceu.spune ea si scoate la iveala dinti ei albi
E: Mda..imi puteti arata clasa.intreb eu fara nici un sentiment pe fata.
D: Bineinteles, tu esti in clasa a 10 B.Spune ea in timp ce ajungem in fata unei clase cu usa de lemn neagra.
Pr: Buna ziua doamna directoare ce va aduce la clasa noastra.intreaba o profesoara cu parul blond si ochi caprui
D: Copii ea este noua eleva transferata Skyler,spune ea si toate privirile acum sunt atintite pe mine
Pr: Bun atunci prezentativa in fata clasei domnisoara Skyler.spune ea si eu ma uit neutru la ea dupa care incep sa ma prezint.
E: Mda..buna eu sunt Skyler Anastasia Moore, am 16 ani si cam atat.spun eu cu o privire indiferenta
Pr: Bun acum dute si aseazate undeva liber.Spune si eu ma pun intr-o banca de la geam.
Nu dupa mult timp in clasa intra un baiat inalt cu parul negru si un cercel in nas...pfff emo, se apropie de banca in care stau si se uita la mine cu subanteles ca e banca lui atunci eu ma uit cu o spranceana ridicata la el, acesta scotand pe gura un pff dar nu bag in seama si ma uit pe geam fiindca ora nu mi se parea prea interesanta, nu trecuse nici zece minute ca pe usa isi face aparitia un grup de trei baieti si trei piti,care intra neinvitati si se aseaza jos, eu nu le dau importanta si continui sa ma uit pe geam.
Sunt trezita din gandurile mele de catre clopotelul ce anunta terminarea orelor, parasesc clasa si in fata mea erau cele trei fete de mai devreme doar ca de data asta se luoau de o fata cu parul brunet si cu ochii caprui cam de 1,63, eu stateam si auzeam tot.
???: Ia uitativa la ea, nici sa vorbeasca nu poate.spune o papusa barbie blonda cu ochi  caprui.
???: Da acum ca nu mai are cine sa o apere nu mai e asa tare in gura. spune alta papusa barbie doar ca aceasta era bruneta cu ochi caprui spre negru.
???: B-briana te rog lasa-ma in pace, eu nu ti-am facut nimic.spune fata care era incoltita de cele trei barbie
Br: Ca daca nu ce? Ma vei bate tu tarfa mica?spune si incepe sa rada acum in jurul lor stranganduse o gramada de copii, bun deja me enerveaza pe mine.
???: Nu te voi bate, dar te-am rugat sa ma lasi in pace.spune ea mau clar si observ ca barbie ii da o palma, bun gata m-am saturat sa vad cum se ia de ea.
Ma duc furioasa prin multime si bag mana in parul bruneteleor dupa care le dau cap in cap si in mijloc fiind blonda, dupa asta dau cu ele pe jos o apuc pe fata acea de mana si o scot din multimea aceea pana la dozatorul cu suc.
???: Multumesc eu sunt Ema.spune ea zambindumi
E: Mda...eu sunt Skyler dar prefer Sky.spun eu fara nici un zambet.
Em: Dar dece mi-ai luat apararea?intreaba ea si eu dau din umeri
E: Nu imi place papusile barbie tupeiste.spun asta si ei ii scoate un mic chicot
Em:  Pai ai grija ca ele erau cele mai populare fete din scoala asta fiinca Briana a.k.a Blonda este iubita bad boyului liceului.spune ea cu teama in voce.
E: Stai calama mie una nu imi e frica de nimeni mai ales de bad boy.spun eu cu venin ultimele doua cuvinte
Em: Si ai vrea sa fim prietene.spune ea si eu incuvintez din cap.
E: Mda....nu vad dece nu.spun eu si ea radiaza de fericire.
Se suna de intrare si ma indept spre clasa deoarece aveam ora da engleza, cand sa intru pe usa sunt prinsa de incheietura si lipita de perete, in fata mea statea......
...................................
Hei lume sper sa va placa noua carte si ma bucur ca o cititi va pwp😘😘😘😘

The Bad GirlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum