In fata mea statea un baiat saten cu ochi albastri si cu doua capete mai inalte ca mine, mirosea puternic a parfum, era imbracat cu blugi negri, tricou alb cu semnul paci cu o geaca de piele neagra si cu niste stars in picioare, avea un aier de bad boy.
???: Pisi ce zici daca iesim la un suc.spune el si se apropie de mine,
E: Ai terminat cu replicile de agatat ca am intarziat la ora.spun eu fara nici o expresie deja plictisita de aceasta conversati.
???: Deci te lasi greu haaa....eu sunt Cristian Black, dar tu papusa poti sa imi spui Criss.spuse el arogant indepartanduse de mine
Am pufait din vina arogantei lui si am intrat in clasa punanduma langa Ema, dupa cinci minute in fata noastra apare Briana impreuna cu clonele ei.
B: Asculta aici tarfa mica ce esti Criss e doar al meu asa ca stai departe de el ai priceput.spune ea crezand ca ma speri,
E: In primul rand eu nu sunt oglinda ta ca te descri pe tine si in al doilea rand, daca crezi ca vi cu arfe de doi lei la mine nu iti merge ok.spun eu sec dar si dur fiecare cuvant facando pe blonda din fata mea sa se inroseasca de furie, ceea ce a facut mai devreme a umplut paharu, curva a indrasnit sa dea in mine.
E: Asculta aici tarfulita expirata (scuzati limbajul) tu pe mine nu ma vei mai atinge nici macar cu o unghie ai priceput.spun eu ridicanduma in picioare si pozitionanduma in fata ei.
B: Si daca dau ce poti sa imi faci,iti spun eu nimic si cred ca te-ai transferat la liceu asta doar ca la celalalt erai batuta de toti deoarece esti o Fraiera.spune ea punand accent pe ultimul cuvant.
E: Fi foarte atenta la ce voi spune curvo, pe mine m-au exmatriculat de la trei licee deoarece am bagat pitipoance ca tine in spital.spun eu si pe urma observ cum deja in jurul nostru se adunasera copii
B: Si vrei sa te cred.spuse ea batjocoritor.Nu am mai stat pe ganuri si mi-am infipt mana in extensiile ei si am tarato afara din clasa pana in curtea liceului unde am inceput sa o bat pana cand a venit directoarea si m-a luat de pe ea.
Di: Skyler detentie trei ore si voi doi ducetio pe Briana la infirmeria scoli.spuse ea dar mie nu imi pasa de ce spunea.
Ma indrept spre clasa cu Ema pe urmele mele care se pare ca incerca sa ma inveseleasca.
Em: Sti nu trebuia sa o bati chiar asa de rau.spuse ea scapandui un chicot,
E: Ehhh macar asa se va invata minte.spun eu plictisita,
Em: Da dar acum o sa ai detentie.spuse ea parca trista.
E: Stai calma nu e mare scofala.spun eu plictisita
Em: Hai sa mergem la ora.spune ea lunduma de brat si taranduma in clasa.
Orele trecura repede si uite asa eu ma aflam in sala de detentie si ca sa nu ma simt singura sunt supravegheata de o profesoara de varsta mijlocie, blonda cu parul pana la umeri si imbracata cu o fusta neagra pana la genunchi si o camasa alba, eu ma uitam pe geam si asteptatm sa se termine mai repede deoarece aveam lucruri mai bune de facut,in clasa isi facu aparitia Cristian impreuna cu inca doi baieti,privirea lui cazu pe mine si imi arata un zambet pervers, tot ce a optinut de la mine a fost un pff si am continuat sa ma uit pe geam.
C: Buna pisi.spune el in timp ce se apropie de mine in urma lui fin cei doi baieti.
E: Hmmm...o tu erai.spun eu indiferenta lucru care l-a facut sa se incrunte, pot spune ca era o incruntatura draguta
C: Draga da-mi voie sa ti prezint pe prieteni mei Marco si Caleb.spune el si eu ma uit la baieti din stanga si dreapta lui.
Marco era un baiat brunet la varfuri blond cu ochi albastru spre maro si cam de 1,70,iar Caleb este un baiat inalt cu un corp bine facut cu parul brunet si ochi ciocolati.
E: Mda,acum ca va-ti prezentat vedetiva de drum, am lucruri mai bune de facut.spun eu indiferenta si ei pleaca spre alte banci si eu continui sa privesc pe geam pana cand se termina detentia.
Merg pe strada si ma opresc la magazin sa iau lapte si ce mai trebuia, le platesc si ma indrept spre casa.Cad ajung las cumparaturile pe masa ma duc in camera mea, ma duc la dulap de unde imi scot pijamalele si ma indrept spre baie, dupa ce imi termin rutina de seara ma bag in pat si cad in lumea viselor.......
.............................Hei lume sper sa va placa acest capitol si vreau sa imi cer scuze daca sunt greseli...va pwp❤😘😘😘