Skayler Prov.
Ma trezesc din vina alarmei,ma ridic lenesa din pat si ma indrept spre baie sa imi fac rutina dupa care ma duc la dulap si ma imbrac cu un tricou negru pana deasupra buricului in mijoc fiind un craniu mare,blugi negri rupti in genunchi,m-am incaltat cu adidasi mei negri,parul l-am lasat pe spate,ca machiaj am optat la fond de ten si rimel.Imi iau geanta,telefonul si cheile si ies din casa.
Imi pun castile in urechi si pornesc spre scoala,pe drum ma intalnesc cu Em si mergem amandoua spre liceu.
Cand intram pe poarta toti se uitau la noi ca la cine stie ce vedete..
Eu: Ce nu aveti televizoare acasa..
Spun eu si ei se intorc la ce faceau inainte.Em a scapat un chicot si am continuat sa mergem pana am ajuns pe hol si ne-am dus fiecare spre dulapul ei.
In timp ce imi scoteam cartile pentru ora viitoare dulapul se tranteste si in fata mea statea Cristi.
Cr: Ce faci papusa?
Eu: Tu nu ma lua pe mine cu papusa,priceput.
Cr: Pisica are gheare.
Eu: Tu ar trebui sa iti vezi de lungul nasului.
Cr: Imi place ca te lasi greu.
Eu: Spre deosebire de iubita ta care e in calduri eu te consider un oarecare.
Cr: Uuu asta a durut dulceata.
Eu: Mda hai pa.
Spun si dau sa plec dar el ma apuca de brat si ma lipeste de corpul lui.Il vad ca se apropie din ce in ce mai mult si intr-o secunda ma saruta,vazand ca nu ii raspund la sarut acesta ma musca de buza astfel profitand si intran in lacatusul meu umed,dar din nefericire pentru el il lovesc cu genunchiul unde nu bate soarele,el cazand in genunchi si eu indreptanduma spre ora.Ajung in clasa si ma asez in banca mea uitanduma pe geam.
Dupa 45 de minute clopotelul suna si eu ies din clasa fara nici o grija.Ma indrept spre cantina cand de o data simt cum cineva baga mana in parul meu si trage,cand vad cine e furia incepe sa apara,curva de Briana .O apuc de mana si o scot din parul meu.
Eu: Ai sa regreti ca m-ai tras de par.
Dupa ce spun asta o apuc de par si o dau cu capul de dulap cand vreau sa ii dau un pumn Ema vine langa mine si ma ia afara sa ma calmez.
Em: Sky dece ai batuto iar,nu ca nu ar merita dar incearca sa o ignori.
Eu: Nu am putut sa stau cu mainile in san cand a avut curajul sa bage mana in parul meu.
Em: Ma gandeam eu ca nu degeaba o bati..
In timp ce ne-am asezat imi scot pachetu de tigari si imi aprind una,o vad pe Em ca se uita la mine uimita.
Em: Nu stiam ca funezi.
Eu: Em nu sti multe despre mine.
Em: Pai atunci vino in seara asta sa dormi la mine si asa ne cunoastem mai bine.
Eu: Mmm,ok nu vad dece nu.
Em: A da am uitat sa iti prezint pe cineva.
Eu: Pe cine??
Em: E o prietene buna de a mea si sigur o sa va intelegeti.
Eu: Pai atunci cheamo si pe ea la tine diseara.
Em: Asta e o idee geniala.
Eu: Hai sa mergem ca avem sport si nu vreau sa te bag in belele.
Em: Ok hai.
Eram cu em in vestiare sa ne schimbam pentru ora de sport,una din favoritele mele,intru pe teren impreuna cu Em si facem incalzirea.
...................
Dupa ce iesim din vestiare ma indrept spre dulap pentru a imi lasa cartile si a ma duce acasa...In drum spre dulam ma izbesc de un corp tare..
Eu: Ai grija pe unde mergi..marai eu la persoana de care m-am lovit
Cr: Papusa ca sa sti si tu,tu te-ai lovit de mine..spune Cris cu un aer arogant,nu aveam chef de el..
Eu: O mai lasa-ma cu aroganta ta,am lucruri mai bune de facut decat sa te aud pe tine,spun eu cu gheata in voce..
Am plecat fara sa il mai ascult ce zice..In drumul meu spre clasa mã întâlnesc cu Em si pare a fi îngrijoratã..Em: Sky nu o sa iti vina sa crezi....o sa avem un elev nou in scoalã..
Eu: Asa si dece ar trebui sa mã intereseze??
Em: Pentru ca el a avut o reputatie de bad boy la vechea lui scoalã,s-ar putea sa fie mai rau ca,Cris..
Eu: Da perfect încã un arogant..pfff
Em: In fine hai sa mergem la ora altfel doamna Miranda nu o sa ne ierte...
Eu: Da asa e...hai...
Am intrat in clasa înaintea doamnei si m-am asezat in ultima banca in timp ce ascultam muzica la casti..simcer nu prea ma interesa ora doamnei Miranda asa ca nu am fost prea atenta..
In timp ce profa preda in clasa si-a facut aparitia doi baieti frumosi....primul era înalt si bine facut avea parul aranjat in sus,perseng in ureche si un aer misterios,ochii erau ciocolati dar in acelasi timp erau si negri,era imbract intr-un tricou alb pe deasupra o geaca de piele,blugi negri stramti si niste stare in picioare tot negri,tatuajele se puteau observa pe gat,celelat era la fel de înalt si la fel de bine doar ca el avea ochi de un albastru dechis si nu avea tatuaje,el era îmbrãcat intr-un tricou negru care se asorta perfect cu blugi de un albastru închis si in picioare avea tenesi albi..
DM: Buna ziua cu ce va putem ajuta?
Tip1: Buna ziua noi suntem noi elevi transferati..
DM: A...da..elevi ei sunt noi vostri colegi...va rog sa va prezentati..
Tip1: Salut eu sunt Zayn Malik am 17 ani si cam atât...
Tip2: Buna eu sunt Alex King am 17 ani si restule e secret..
DM: Bine...Zayn tu te vei aseza langa Skyler iar tu Alex te vei saseza langa Ema..
Z: Cine e Skyler??
In urmatorul moment eu ma ridic in picioare ca tipul cel nou sa ma vada...imediat cum ma observa se indreapta spre mine cu un colt al guri ridicat..L-am urmarit pe celalalt cum se aseaza langa Em si aceasta inroseste..
Z:Buna frumoaso.
Eu: Perfect alt arogant..
Z:Au..asta a durut.
Eu: Mda...deci fi atent,nu ma baga in seama si nu vorbi cu mine..
Z: Dar dece?Eu chiar as vrea sa vorbesc cu tine printeso
Eu: Asculta aici frezatule..mie nu imi plac aroganti..deci nu vorbi cu mine..
Z:Mai vedem noi..
Dupa ce spune asta se concentreaza pe telefonul lui...restul orei a decurs normal.
Cand ies din clasa in fata mea apare barbie si minoanele ei,privinduma inferior pe cand eu le priveam cu indiferenta..
Br: Da pe cine avem noi aici?Pe miss univers
Eu: Daca tie nu ti-a ajuns bataia poti sa imi spui oricand...as fi tare bucuroasa sa ti-o dau din nou..
Br: Ha...crezi ca ma speri,nici o sansa.A da,sa stai departe de baieti cei noi fiindca sunt ai nostri..
Eu: Aaa,gata am inteles,Cris nu te-a satisfacut bine dar speri ca baieti cei noi pot sa o faca...deci stai linistita nu ma intereseaza nici unu..
Br:Cum iti permiti sa imi vorbesti asa tu tarfo..
Eu:Bun eu am vrut sa fiu draguta dar vad ca ti-o cauti cu mine..
Dupa ce spun asta ma apropri incet de ea si ranjesc malefic,aceasta danduse cativa pasi in spate privinduma cu teama.Imi infig o mana in gatul ei iar cu cealalta ii dau niste seri de pumni,dupa care dau cu ea pe jos si ma arunc peste ea bagand mainile in parul ei si dand-o cu capul de podeaua scolii.Deodata simt doua maini pe talia mea care incearca sa ma ridice,dar din instinct ii aplic si acestuia un pumn in nas si ma reintorc la barbie,de aceasta data bratele care ma apuca de talie sunt mai puternice si simt o mica electricitate la contactul cu pielea vizibila,acea persoana ma ia de pe Briana si ma scoate afara in curtea scoli..
Cand imi ridic privirea furioasa si plina de ura,dand de una amuzata dar si perversa.........